• Jaxon

Så himla trött på det här!

Håller bara me alla härinne.. man är ju less på alla läkarbesök, mediciner osv osv.. varför är det inte bara att ha sex o så blir de barn.. som "alla" andra verkar klara av...  Inga mer mf/ma för min del tack!

Lycka till alla härinne från en som har ålderspanik, fyller 36 i januari! Blä!

~~*~~ Säg till om ni vill besöka min sida så lägger jag in er i min adressbok ~~*~~
  • Jaxon
    anik skrev 2008-11-05 11:27:24 följande:
    Hej alla!Jag är lite avundsjuk på er som är igång och försöker. jag och mannen har problem i förhållandet nu så det är inte läge att försöka skaffa barn. Med en massa missfall i bagaget har jag inte direkt tiden för mig heller! Men nästa gång! Då ska jag se till att förutsättningarna är perfekta!Lycka till!
    Va tråkigt anik att ni har de lite tungt nu.. Hoppas att det löser sig snart. Hur många mf har du haft? Kram
    ~~*~~ Säg till om ni vill besöka min sida så lägger jag in er i min adressbok ~~*~~
  • Jaxon
    anik skrev 2008-11-06 13:06:09 följande:
    Jaxon: Jag har haft 5 missfall och 2 utomkveds.Tack Yunior! Vi går i familjerådgivning och det är jättebra. Vi hade glömt bort varandra i barnhetsen. Trodde inte det skulle hända oss men här står man!Kram
    O fy va jobbigt anik... förstår att de kan va tufft att hålla liv i förhållandet.. Hoppas de reder sig.. Kram
Svar på tråden Så himla trött på det här!