• Yunior

Så himla trött på det här!

Kram till er båda.

Får jag vara med här!!??
    Undrar också hur svårt det kan vara... Har en son på snart 3 år och han kom till utan lång planeríng och utan komplikationer. Vi började satsa på syskon till honom för över 1 år sen och det har resulterat i två MA (båda i v 12, fostret dött i ca v8). Den sista skrapningen gjorde jag i början av juli. JAg blir galen på alla runtom som lyckas med tvåan och trean i rask takt. Mensen kommer som en klocka och man blir lika frustrerad och ledsen varje gång.

Kram till er.

• Yunior

Hejsan

Vad exakt gör progesteron? Jag har ju blivit gravid relativt lätt men man undrar ju om det finns nåt att göra för att det inte ska gå snett en gång till.....

• Yunior

Fy vad jag är less på att tänka livet i två-veckors perioder och slängas mellan hopp coh förtvivlan. Om man blir gravid igen-känns hopplöst just nu- kommer man ju bara tro att man väntar missfall igen. SÅ j-a värdelöst....
    Jag träffar vänner som är gravida och/eller har bebisar varje vecka....blä.

Var tvungen att ventilera.
    Hoppas ni haft en bra helg =)

Kram

• Yunior

Tack så mycket pear! Det värmde!
    Vissa dagar känns ju bara värre än andra helt enkelt.
    Hoppas allt går vägen för dig också snart. Håller med dig om att tiden rinner iväg. Jag har fyllt 35 och man vet ju att oddsen inte blir bättre av det precis.

Håller tummarna för oss alla.

• Yunior

Kram till alla er som har det jobbigt!

godiset: fy vad tungt med tredje på raken.
    anik: hoppas det löser sig med din relation!

kram

Svar på tråden Så himla trött på det här!