Inlägg från: Ragge24 |Visa alla inlägg
  • Ragge24

Blivande pappor 09

Mirakulix83:Jodå,köket blev klart idag.Blev rätt nöjd faktiskt.Ska Tapetsera ena sovrummet i morgon och så ska jag vara barnvakt åt grannens barn.Min sambo är väldigt lättretlig och så fort man säger nått så blir hon sne och skäller ut en och börjar smälla i dörrar.

• Ragge24

mirakulix83::)det är bara att säga till om jag kan vara till hjälp.Är väldigt barnkär.Jag har bra hand med barn och det är kul att busa o leka med dem..Nu är jag färdig med målandet i nya lägenheten,så nu är det bara det tråkiga kvar att göra.Vill att allt ska vara över nu.

frenys1:Jag säger varje dag att jag älskar min sambo och försöker med allt.Jag är lika orolig som henne att vi kan få missfall igen som vi redan har haft två gånger innan.Igår var det mitt fel att det var för lite väggfärg kvar till sovrummet och då tyckte hon att jag lika görna kunde gå hem istället.

• Ragge24

frenys1:Oj då,det var inte bra.Hoppas att det är bättre nu.

• Ragge24

mirakulix83:Jag bor i Järfälla,utanför stockholm. Du då vart bor du? Jag är yngst i min familj,har två äldre bröder. Synd att din dröm inte var verklighet när du vaknade. Ibland vill man ju inte vakna upp ur sånna drömmar ju. Har du börjat måla bebisrummet än?
    Ska du och tjejen göra nått kul i helgen?
    /Vi hörs

• Ragge24

mirakulix83:Okej,är det fint där ni bor där utanför Lund?Efter att man fått ont i ryggen och höften så är man äntligen klar med flytten,Så himla skönt.Hur har det gått med att får sakerna ur bebisrummet?Har du börjat måla änn?

• Ragge24

PinkY1987:Grattis,När ska du bli farsa då?

• Ragge24

mirakulix83:Gick det bra o måla färdigt bebisrummet?Blev det snyggt?Har haft träningsverk idag.Tränade innebandy för första gången på två,tre veckor igår.Hur reagerade dina föräldrar när du berättade att du skulle bi pappa?

• Ragge24

TARANTINO:Tja,hur är det?Allt bra?Gjort nått kul i helgen?

• Ragge24

TARANTINO:I helgen har vi inte gjort mer än att börja packa upp efter flytten.Annars bara tagit det lugnt.Jaså,det är ju inte kul o vara sjuk ju.Hoppas du är bättre nu.Håller du på och tatuera dig?

• Ragge24

TARANTINO:Skönt o höra att ni är friska igen:).Vad blir det för tatuering då?Jag gjorde en tatuering för två sommrar sedan.Jag ska göra en till tatuering snart.Vad händer i helgen då?

Svar på tråden Blivande pappor 09