Blivande pappor 09
mirakilix83:Ja,jag hoppas jag klarar av det.Våra två grannar vi brukar hälsa på mest så snusar männen i familjerna,så man har ju varit sugen när man sett dom baka en prilla.
Vad ska du göra för nått idag då?
Vi hörs
mirakilix83:Ja,jag hoppas jag klarar av det.Våra två grannar vi brukar hälsa på mest så snusar männen i familjerna,så man har ju varit sugen när man sett dom baka en prilla.
Vad ska du göra för nått idag då?
Vi hörs
mirakulix83:Idag så har jag målat en av väggarna i köket.Det gick rätt bra faktiskt,ska måla resten i morgon.Min sambo fick hjälp av våran ena granne att spackla väggarna i köket och ena sovrummet tidigare idag.Vad köpte ni för färg då?Vi målar köket vitt med en fondvägg.
TARANTINO:Har du/ni gjort nått kul idag då?
Vad kul att ni hittade nått till bebisrummet:)Det blir nog fint med en sån bård tror jag faktiskt.
TARANTINO:Ja,det var ju en sån dag i går då det hade varit skönt att glo på film :)men det fanns det ingen tid för igår.Ska bort till nya lägenheten snart och fortsätta att måla väggarna i köket.Blir det en lugn dag idag?
frenys1:Jodå,ser bra ut.Det är en två våningslägenhet,men jag målar om köket just nu. Så det blir bra när allt är dit flyttat och färdigt.Själv då?
frenys1:Det kommer gå bra när ni väl sätter igång:)Ska börja tapetsera lite senare i kväll.Min sambo och grannfrun ska göra det så får jag hålla mig borta där ifrån så länge tills jag kan måla igen.
Hur har er dag varigt mirakulix83?Hoppas allt e bra.Har hållt på sedan tidigt i morse och blir väl ganska så sent i kväll kan jag tänka mig.
TARANTINO:Allt bra,Själv har man hållt igpng sedan i morse.Börjar bli lite småtrött nu.
mirakulix83:Jag har hållit på och målat i lägenheten fram tills nu sedan tidigt i morse.Så det har varit fullt upp här hemma.