Blivande pappor 09
Bara ta det lugnt!!! :)
Bara ta det lugnt!!! :)
Grattis grabbar!
Bowlingolycka!? hahaah det var nog det roligaste jag har hört ;) men förstår det, hellre det säkra före det osäkra!
Fan, nu är det helg igen, tiden bara flyger förbi! Snart har vi ju tonårsbarn!!! :)
Händer i helgen då?
Ragge: Vet inte vad vi ska göra riktigt, ska ut o käka tacos ikväll iaf, sen får man se vad som händer. Fortsätta med packningen och städandet antagligen :(
Nä, kan inte säga att jag är beroende, men det blir ju en del tittandes i forumen.
Inlägg 200 nu wooho
Fyfan vad tjejen har humörsvängningar nu! ahhrrg bara SEX månader kvar då :s
hehe ja det är jobbigt att sluta snusa, har försökt. Man blir ju helt gaaalen då hehe.
ah de där lät ju riktigt trevligt! älskar att sitta o dricka öl o snacka skit. Händer inte så ofta, men kul är det. :)
Hade det trevligt på middagen, japp. Vad kan man hitta på ikväll då?????
aaha så det är därför man börjar få mage då menar du! phew
Ragge: Städade och glodde på film hela dagen. Trist väder så pallade mig aldrig ut, bara några snabbis-kiss-&-bajs med hundarna dårå.
Själv då?
kanske blir lite jobbigt att ha en tonårsunge när man är 70-80+ både som förälder och för barnet! men det är/blir väl som man gör det till.?
Hänt något kul i helgen då gubbar?
Ragge24: Tjena, har inte gjort så mkt i helgen, Varit sjuk :/ men häromdagen så fortsatte polaren att gadda mig, så nu är det bara 1 sittning kvar hoppas vi hehe. Gjorde för jävla ont :p
Gjorde du själv i helgen då?
Jag hakar på, men inte till Thailand, känns som det börjar bli lite väl svensktätt där. Skulle vilja glida ner till Australien igen, eller varför inte hmm USA. Skulle iaf vara kul att spara några år och sen ta med "frugan" och barnet på någon schyst resa. :)
Ragge24: Jorå, nu är vi friska & krya, tack tack :). Ja, jag håller på med en tatuering som förmodligen efter nästa sittning kommer täcka större delen av högra smalbenet
Ragge24: Jadu, vad föreställer den! bra fråga haha. Det är 3 stycken döskallar som är i bland massa krumelurer som liknar klor & vissa runda föremål bla.. Hmm låter helt skum men svårt att förklara. :p
Grattis Nomman!!!
aha de låter najs :) vill ha på armen med, men det får vänta ett tag hehe.
Skulle med vilja teckna en egen, men jag suger på att rita :/
Roligt med en unik gaddning, låter kompisen köra frihands på mig så det blir ju extra spännande då hehe
frenys1: Tänker göra precis samma sak. Redan bett polarn om de :) Det är ju en gaddning man ALDRIG kommer att ångra. På handleden kommer bli snyggt, kommer göra härligt ont med hehe Ska nog ha min på fotens utsida.
Spännande mirakulix! Håll oss uppdaterade.
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR på er!