Inlägg från: TARANTINO |Visa alla inlägg
  • TARANTINO

Blivande pappor 09

Grattis Frenys! :)

Har shopat en del i helgen, via tradera som vanligt hehe. Själv då?

• TARANTINO

Först blir det Uppsala, har besökstid hos brorsan. Sen ska jag till Sthlm o hälsa på farsan, sen en gammal polare, vi ska sitta o lira onlinespel på Ps3 och xbox, samt knäcka några öl, så det ska nog bli skitskoj helg.

Ska du göra då?

• TARANTINO

Fyfan va kul! har letat runt efter ett 8-bitars, Det är ju det bästa tv-spel som finns! Några tips vart jag kan få tag i ett, samt massa spel till???

• TARANTINO

thx. Ska kika runt lite. Som du sa Frenys, kollade tradera för typ nån månad sen och då var det ganska dyra priser.

• TARANTINO

Nepp inga kickar än :( så kanske får en tråkig kontorist hehe

Men tjejen har typ inga symptom heller, känns ju bra för hennes skull men ändå lite mysko. Hennes mage är stor som fan dock, redan större än min bonussyrras mage och hon är i vecka 30 typ. Så typ alla säger att dom tror det är tvillingar. HJÄLP......

• TARANTINO

Vill inte ha tvillingar! en räcker gott och väl som första barn. Men ska bli spännande och se sen på UL!

• TARANTINO

Inte gjort något spec, städat och pakat lite.

Vad såg ni för skräck, Frenys?

• TARANTINO

hehe okej! just fan, det är halloween-tider nu va? har noll koll =) Är du grym på guitar hero?

• TARANTINO

Nån mer än jag som inte riktigt kan förstå att man snart kommer ha ett litet liv att ta hand om och fostra!?... Har en sån mysko känsla i kroppen.

• TARANTINO

Förstår hur du känner det épouse et moi! Känner ungefär likadant. Vi hoppas iaf på att få reda på barnets kön så vi kan inreda lite därefter. :)

Svar på tråden Blivande pappor 09