• Pricken76

ÄD på KS Huddinge del 2

Jaaa, vad skönt att plusset kommer så fort. Förstår att du känner dig beroende av gravtest nu.
    Skulle nog jag oxå bli...
    Är så glad för din skull.
    Härligt att berätta för familjen oxå, dom måste bli så glada. Är dina bröder äldre eller yngre? Har dom barn?

Snart tror jag att du kan skrika: Jag är gravid-äntligen. Fast det lär väl dröja ett par veckor innan du säger något på jobbet. Svårt kan jag tro.

Stor kram

• Pricken76

Emmy: 4 test och alla samma svar, det är bara att inse, du är gravid.
    2/12 vecka kommer snabbare än du anar.
    Klart att alla blir super glada när du berättar att ni lyckats. Är nog skönt att lite människor runt i kring vet ifall att det skulle gå åt pipan. Men det ska det inte göra.

Jag sprayar min spray fortfarande och i en veckas tid har jag haft huvudvärk, så det lär vara en biverkning. Inte kul, men får jag ett ägg så är det verkligen värt det.
    Håll tummarna för att donatorn får ut 15 st toppen ägg. Vore segt att inte få göra det nu när man laddat upp för det.

Ha det bra & njut// P

• Pricken76

Bette: Lycka till med din ÄD i nästa vecka. Vad kostar det?

Emmy: Det verkar som att rätt många har lite små blödningar, men att det inte spelar någon roll. Hoppas verkligen att det är så i ditt fall med. Stor kram

Kexan: Hoppas dottern kryar på sig snabbt.

Här är det huvudvärk för hela slanten. Börjar vid 15-tiden och håller i sig tills jag somnar på kvällen. Segt så in i... Är ganska tufft att arbeta med huvudvärk varje dag.

Ha det bra tjejer.
    Imorgon är det fredag igen, tänk vad fort veckorna går...

• Pricken76

Är så glad för din skull Emmylou!

Stort lycka till nu Bette. Hur känns det?

Har ni gjort några snöänglar ännu tjejer?

Hoppas ni får en bra onsdag.

• Pricken76

Kexan: Ja, det går väl bra för mig tror jag. Sprayar och tar Progynon. Ska på VUL på mån och kolla slemhinnan. Jag undrar hur det går för "min" donator....hoppas hon kläcker ägg så det står härliga till

Näe, det blev ingen ängel för min del. Bara en vurpa

Tänk att snart har ännu en arbetsvecka gått, det var ju torsdag för inte så länge sedan. Ska det gå såhär fort är vi snart pensionärer. Både på ont och på gott.

Emmy: Med risk för att jag låter galen nu.... .
    Men när du pratar om att se det där pickande hjärtat, får jag ett sånt sug. Jag vill oxå se din bebis. Känns som att det är lite mitt barn oxå,,,,men det beror nog på att vi chattat så mkt.
    Inte mitt barn precis, men jag är så glad för din skull. Tänk när vi lärde känna varandra i augusti eller när det var. Då hoppades vi bara, men nu vet vi, att du lyckades.

Stor kram till er båda

• Pricken76

Slemhinnan är perfekt!
    Nu väntar jag bara på det perfekta embryot som jag så gärna vill ha nästa vecka.
    Fick ingen information alls om hur det går för min eventuella donator. Det är kanske lite tidigt att veta ännu.

Hur länge sprutar man, var det typ 14 dagar? Har förträngt det redan..

Hejar på dig Emmy. Vilken spännande dag du har framför dig

• Pricken76

Håller tummarna för dig Emmy.
    Blödning ut och embryo kvar.
    Kram till dig

• Pricken76

Hello girls!
    Det bidde inget för mig!
    Äggen räckte inte.
    Sorgligt men sant. Nya tag nästa år.
    Det enda braiga med detta är att jag kan dricka champagne på nyår, men det kunde jag gärna ha avstått. Hmm...försöker se det positiva i det negativa. Inte helt lätt alla gånger.

Så nu slutar jag med tabletter och vaggisar... Skönt.

• Pricken76

Tack vännen!
    Skönt med stöd från en som vet vad man går igenom.
    Kram från mig

• Pricken76

Fredag idag, helt underbart.
    Fått en ytte-pytte blödning, så den stora kommer väl imorgon. Lika bra att jag är ledig då. Kanske blir smärtsam då slemhinnan varit stor och tjock och alldeles perfekt för att ta emot ett embryo som inte kom.

Hoppas ni får en alldeles förträfflig helg tjejer.
    Kramar

• Pricken76

Hej där Give & Live!
    Jag beundrar såna som dig som ställer upp så för oss med problem.
    Jag tycker det är jätte viktigt att ni donatorer inte blir full proppade med hormoner bara för att ni måste kunna leverera till fler. Det var en chansning att vi blev par 2. Bättre det än att inte få någon chans alls utan behöva vänta tills 2009. Nu blev det som det blev.... var inte min tur att få ägg nu. Det hade känts 100 ggr värre att få ett minus än att vänta 2 månader till

Tack för det du gör. Hoppas du "kryar" på dig.
    Ps jag ska njuta av champagne...

• Pricken76

Blödningen ökade lite igår, men jag kan knappt kalla det mens. I princip ingen värk heller. Bara tagit en liten pastill. Så vi får se om det kommer mera. Men jag är glad om this is it.

• Pricken76

Jag såg inte Dr Åsa, hinner inte med så mkt tv nu. Hinner knappt hem förrens jag ska tillbaka till jobbet. Känns nästan så. Idag har jag lyckats med att gå till gymmet, det var mkt skönt.

Känns det skönt eller jobbigt att börja jobba Kexan?

Här kommer lite julefrid till er.....swosch

Vi hörs

• Pricken76

Jag lovar att ta det lite lagom lugnt i jul. Måste dock plugga en hel del

Grattis till ditt besök på MVC.

• Pricken76

GOD JUL till alla följeslagare.
    Hoppas ni får en skön helg.

Själv har jag ont i halsen och är förkyld. Så tråkigt. Men det är ju nu kroppen kan slappna.
    Kram från mig

Svar på tråden ÄD på KS Huddinge del 2