ÄD på KS Huddinge del 2
Emmylou!
In & out,,,,det är som på riktigt ju
Vad bra att ni fick ett embryo till dig och ett i frysen. Var ni par 2?
Du har precis gjort min kväll mycket ljusare.
Ska sända massa positiva tankar till dig nu, att den där klumpen ska stanna kvar.
Kram & grattis
Jag är så förbannad och ledsen på min lillebror. Han har ikväll varit så otroligt okänslig & korkad. Han berättar att han & hans tjej pratat om oss, anledning till att vi inte får barn är enl dom, att vi tänker för mycket på det. Vad vet han om det? I princip inget. Han har knappt prata med mig om hur vi tacklar detta problem.
Han tror att vi kommer blir gravida om vi super till och har sex på fyllan....Syrran du vet ju hur många ungar som kommer till på fyllan. Vad svarar man på det?
Detta sitter han och predikar för mig när vi äter middag tillsammans. Tillslut blir jag bara tystare och tystare, svarar inte när han säger sina korkade saker. Så då ebbar konversationen ut.
Han vet att vi står i äggdonationskö, men det verkar vara helt bortblåst.
Hela hans tänk gick ut på att det är våra tankar om barn som sätter käppar i hjulet för oss. Att vi tänker för mycket på det.
Inte stöttar han mig i denna stora svårighet. Undrar egentligen vad han ville få sagt? Detta bottnar egentligen nog i något annat.
Tror inte han förstår hur jobbigt det är att inte kunna få barn. Men han har inte kommit dit ännu, han är för ung och nu även dum...
Deppiga hälsningar från mig