Emmy: Jepp nu är jag färdig kletad. Inte tagit något på 2 dagar och det är såå skönt. Hur snabbt fick du mens?
Har du hört något mer om datumför er del?
MammatillMiranda: Wow, ännu en helt otrolig kvinna
Jag skulle gärna veta hur du är som person , precis som Kexan sa. Intressen, varför du vill göra detta. Hur ditt liv ser ut, barn, man , hus, utbildning.
En svår fråga. Eftersom jag vet att jag inte får veta något om min donator, så vore det kul om barnet ( om det vill) kan få en lite mer utförlig beskrivning om vem man fått sina gener av. Fast jag vet inte om barnet bryr sig. Det är ju jag som är mamma. Gener kanske inte spelar så stor roll... Det finns många frågor.
Om ngn hade kontaktat mig och frågat om jag ville komma fram fortare i kön hade jag JUBLAT. Du får sätta ut en annons på blocket
hi hi...
Vi kommer självklart säga att vi fick hjälp för att få barnet. Vi har pratat en hel del om detta i vår gamla tråd. Det är inte helt lätt hur man går till väga.
Jag vet inte riktigt vad du menar med frågan korsdonation... För du hade väl ingen kompis du skulle donera åt? ... eller är jag trög kanske?