• kexan

ÄD på KS Huddinge del 2

Hej på er .

jag tycker att du äggddonator är helt fantastisk de är det jag jämt har tänkt tänk vad ni går igenom för att hjälpa oss fast ni inte behöver men utan er så skulle många inte få chansen att vara med om det häftigaste som finns att sen sin mage växa och känna hela undervärket vända sig sen efter nio månader av blandade känslor se det vackraste som finns utan er skulle inte jag sitta här och skratta åt min dotter som gör allt för att charmas.
    Tack för du och alla andra äggdonatorer finns.

Och Pricken och Emmylou Lycka Till
    Pricken jag komkmer ihåg det där kunde vara lite lätt att glömma klockan fem kom man på f..n nu har jag inte tagit min vag kl 3 hihi mycket meck men men .

Kram

• kexan

Hej på er..
    Mammatillmiranda- jag tycker det är helt okej om du blivit kontaktad och du känner att det är rätt måste ju kännas bra. det jag kulle vilja veta om min donator är lite intressen har hon något spec hon är bra på så man vet varför barnet kanske just är bra på det. visst skulle vara kul att se en bild som min lilla är så lik sin pappa men nåt måste kanske finnas och vad är det. Fast jag har fått komentarer att hon är lik mig=)

pricken- Ja vi har ett kvar i frysen stackarn ligger där ensam så vi ska försöka men det känns svårt att veta när man är så rädd att lilla ägget inte klarar upptiningen och där är jag på väg fullproppad med hormoner skulle kännas annorlunda om det hade sällskap för då skulle man nog inte kännas lika rädd men å andra sidan vill jag få det gjort snart så lilla ägget slipper ligga där rätt konstigt att tänka att det faktiskt ligger ett befruktat ägg och med tur kan ge min dotter ett syskon.
    så jag laddar mentalt sen kör vi.
    Jag har redan vart med om två misslyckade och vid det tredje så gick det bra så jag har haft tur men det har varit tufft tur att man är två som kan prata och gråta igenom det.

oj vad långt det vart
    kram på er

• kexan

Hej emmylou. Förstår hur din kansla är just nu men jag tror att det kommer fixa sig jättebra. Jag vet hur det är när man får förhoppningar och sen bara krasch pannkaka åt allt . Men du kommer få din ferdinand =) .. Vad är proveva för nåt själv fick jag progynon och vaggar bara så jag blev nyfiken vad det var för tab.

kämpa på alla tappra.. ps jag hälsar till er alla i tråden skönt att inte vara ensam=)

• kexan

I morgon är det måndag spännande spännande håller så stora tummar för di emmylou.. Du kommer ha en sån härlig känsla när du går där ifrån du kommer liksom redan börja prata med magen och känna att du har ev ett litet mirakel där. Hihi jag kommer ihåg hur rädd jag var att detskulle rammla ut men det är ju så skyddat kram på er alla.

• kexan

Kul att läsa hur fort det går för er tjejer... spännande spännande.
    pricken: vad spryar du för nåt ? lite nyfiken kände inte igen det men det är väl olika för alla.

kram på er hörs snart

• kexan

halloj hur går det för er ? =) tänker på er ska ni veta.

• kexan

Å emmylou jag förstår dig precis den där värken å allt väntande men som du säger onsdag får vänta*spännande* man är sugen på att köpa egna gravtest men faktiskt så gjorde jag aldrig starkt gjort av mig hehe själv väntar jag provsvar på onsdag då min lever har kollats man är lite nervös plus att jag har tagit nya sköldskörtelprover då dem var höga och då får man inte göra äd=(.annars är allt bra min dotter fyller ett år i morgon kan ni förstå ´. Ja just det vi är med i allers tidningen veckan som va. och kom in och titta lite på min bloggis kanske inte är så kul men ni är välkomna www.levison.blogg.se.

Sköt om er Pricken och emmylou plus alla andra

• kexan

Detsamma ni hoppas allt är bra med er. och att besvären gått över för dig emmylou?

• kexan

Haha va underbart. men man reagerar inte som man tror att man ska göra konstig kkänsla blir det liksom lite snurrigt uppe i kolan . Åh supergrattis. jag är nog lite tårögd faktiskt förstår hur du måste ha det nu allt med hopp och oro min sambgo sa till mig att vara glad för när folk gratta oss så sa jag tack snabbt och prata om annat jag som trodde jag ville prata om det hela tiden. glöm inte att ta rätt glögg denna jul hehe

• kexan

Hallå !
    Emmylou jag tror du kan anse dig gravid men jag förstår att det lockar=) ja vilken känsla att få se lille krabat där inne bara två veckor kvar njut av magen så länge snart händer det grejer . åhhhhhhhh vad glad jag är för er och pricken snart dax=)

Ps vad sa föräldrarna? visste inte dom att ni gjort ät?

Kramis

• kexan

Okej men stackare så du har ont med =( tur att du fick komma och göra ul. jag började blöda en vecka efter testet då trodde jag det va kört men det gick bra då såg jag vår jordnät ,ed pricken som pickar.
    Hehe min mamma fick samma reaktion som mig hon vågade liksom inte vara så där superduperglad hon har ju vart med om alla misslyckanden och hade samma oro som mig .

Jo här är det bra F har varit lite sjuk 40 i feber det är inge skoj att se dem så hängiga .

kram kram

• kexan

Emmylou _ Jag blödde en vecka efter grav provet. kom lite då och då hade, lite värk precis som mäns och det kändes mer när det blödde till liksom.
    Ringde då kristina, sa att man inte vet hur det står till men sa att jag skulle avvakta ul som var ca om två veckor.
    kunde inte göra annat.
    det var nervös resa dit, sa till sambon att vi får räkna med att åka hem ledsna.
    men väl inne så rita dr uppp vad hon skulle leta efter en böna med ett bultande hjärta.
    ´När on tog framm ulstaven blunda jag så sa hon här är ett foster inte bara det utan ett levande foster.
    Visste inte vad jag skulle ta vägen så lättad men ändå spänd. sen vänta ett till ul v 9+ några dar och det var riktigt häftigt då hade små armar och ben kommit det var då med ul bilden i hand och man såg att det var stjärna som låg där då jag ansåg mig gravid riktigt gravid jag fick då reda på när bebisen tänkt komma =)

ursäkta långt inlägg.

men försök slappna av och se det som att det är mycket slemmhinna som är kvar efter all medicinering som ska ut tummarna högt styrkekramar från mig vännen tveka inte att fråga om det är nåt du känner för hjälper om jag kan komma med nåt.

• kexan

Ja faktiskt så har det blivit en snöängel =)
    Lycka till bette vad spännande.
    Emmylou bara några dagar kvar till ul nu
    hur går det för dig pricken?

• kexan

Haha ja det kanske är det men om jag får erkänna så va 1 åringen inne med ont i örat utan jag var ute med vårt extrabarn som är elva år vi har han en helg i månaden så kallasd stödfamilj. =)

• kexan

I morgon är det 2 dec spännande Lycka till och skriv gärna när du kommit hem , åhhhhhhhhhhhhhh jag gråter nästan vilken upplevelse du kommer få i morgon så härligt sköt om er nu allihop och du med pricken =)

• kexan

Hej allt bra här försöker förbereda mig på att börja jobba i feb..Längtar tills mina prover visar ok jobbigt med alla tabletter helt plötsligt har man glömt om man tagit eller ej ...

såg ni dr åsa när dem prata om äd hur dem frös och så ? hi hi jag och min sambo syntes i bild för ett kort ögonblick då vart man överraskad visste ju inte det.

å det där med att blöda är ju ingen hit.

emmylou såg du parveln igen jag blir så rörd snart börjar du förstå det va =)

• kexan

Hej God jul på er.=)
    Både och kommer det att bli lämna bort den käraste man har om dagarna för att gå till ett jobb som ej är 100% Men jag har ett bra dagis som det känns och jag tror det kommer bli skönt att få komma ut och jobba på ett sätt tur att jag inte jobbar full tid i början har bara 63% jobb men för ekonomin är det jobbigt =(

Emmylou vad har du fått för planerat datum Juni /JULI? nyfiken ju? Längtar lite efter mitt ägg i frysen hoppas att det mår bra ? kram på er alla

Svar på tråden ÄD på KS Huddinge del 2