• Iske

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Linan78 tack kan ju säga att det är tur man inte biter på naglarna annars hade jag nog tuggat upp dom vid det här laget

• Iske

Bling : nej va tråkigt hoppas allt går bra och att ni tar hand om varandra..

Ja vi var ju och kollade på bebisen den stog på huvudet och sträcket på sig viftade på benen och armarna, läkaren visade oss navelsträngen och hjärtat tickade på :) han sa nu att det va 99% för oss = som alla andra garviditeter... Man kunde verkligen se att det va en liten bebis.....
    Den 10/12 så ska jag gå ner till en trombyl och sluta helt med progrestronet känns lite nervöst men som han sa så finns ju moderkakan och navelsträngen och det nu och allt såg fint ut.....

• Iske

Idun 78 skrev 2008-12-04 09:47:52 följande:

Iske, vad härligt! Vilken v. är du nu i? *lite glömsk*
    tack ja det va verkligen en lättnad... går in i v 12 imorgon :)
  • Iske

babblar på skrev 2008-12-04 10:01:39 följande:

Iske: grattis...visst är det häftigt att se dem sprattla
    Ja det var så underbart kollade på ul från lillan det skiljer ca 1½ vecka på dom när dom är tagna och den här bebisen är mkt större än vad hon va :D spännande att ha nått att "jämföra" med
  • Iske

Män kan få + om dom har prostatacanser det är det enda jag hört om det mta hoppas det går bra i morogn med kk

• Iske

just det blev ju fram flyttad lite i torsdags var då en ul i v 11+2 :D idag då 11+6...

Idag fick jag ett tele samtal som jag verkligen velat ha kom in på en utbildning som jag såååååååååååååååååå gärna vill gå på 2 årig med start i januari uppe håll i juli ska maila dom och kolla om jag kan gå den i alla fall fast jag ska ha barn i juni och det första halvåret hur det ska lösas.... förvånar mig inte om det inte alls går vill ju sååååååå jäkla gärna gå den här utbildningen.......

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8