Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
Tankarna går till alla i tråden som drabbats hårt nu på sistone. Extra kramar till er!
Poppy: Kanske ett bra tecken att du börjat blödningen. Då är kroppen kanske lite samarbetsvillig. Hoppas nu att värken håller sig borta ett tag till så att du hinner komma in imorgon innan det drar igång ordentligt. Låter ju helt klart skönast om det kunde få bli sövning.
Spirit: Din idé angående järnvärdena låter ju helt klart värt att kolla upp. Ursäkta om du sagt det redan men kommer inte ihåg, blev det ett spontant MF eller har du fått cytotec eller blev/blir det skrapning?
DND: Hmm, jag är kanske onödigt försiktig med allmänna bad så för mig skulle det inte bli ngn simning under mens. Bättre att gå ut i friska luften och få lite dagsljus som det är så ont om den här årstiden tänker jag. Rydsskogen rekommenderas skarpt! .
Krus: Jo, om jag hade haft den där tempdippen innan ÄL skulle det vara mkt lättare men den existerar inte i mina tempkurvor, inte på de tre jag har hittills iaf. Fick min tempökning i morse så nu är det för sent för den här gången. Det blev försök ons och lör för att hålla oss till 3-5 dagarsålder på spermierna. Så här i efterhand känns det lite snålt med sexandet men men. Har hittills varit helt inne på att köra med proggar efter ÄL men nu är jag mer tveksam. Vet inte om jag har lust att skjuta upp ev mens så länge som et blir om man ska ta proggen ändå till dag 19 eft ÄL. Har inte tagit ngn än i alla fall....
Cia: Var det du som väntade med progg tills du fått plus och började då?