• Lilleskuttan

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

MTA: Skönt att du fått en tid i morgon. Håller tummarna att allt är bra. När jag blödde i början av den här graviditeten så rann det verkligen massa blod + att det kom en klump stor som handflatan.Det var en blödning i livmodern och hade inget med bebisen att göra. Klumpen var stelnat blod. Blöder du fortfarande?

• Lilleskuttan
    Lilleskuttan skrev 2008-11-08 11:06:40 följande:
    mamarazzi: Har du det skönt i thailand?? "avundsjuk"Du kan inte ha testat för tidigt då?
    ser ju nu att du skulle haft mens igår..
  • Lilleskuttan

babblar på skrev 2008-11-17 20:02:47 följande:

Imorgon är förresten mitt fjärde ultraljud och jag är bara i v 11. Är det nån mer som gått så många ggr på så kort tid?
    Jag gick ju ungefär varannan v från v 6.
    Fram till v 14 så hade jag gjort 6 st,sen har jag varit på 2 st RUL och ett extra ul för jag hade ont i magen.Sen ska jag ju gå på 3 tillväxtul.Så det blir väl 11 st totalt :-O
    Och så ska vi ju till tittut nästa lördag..
  • Lilleskuttan
    Finessan skrev 2008-11-17 20:15:12 följande:
    ... och över 20 totalt.
    Å jag som tyckte att jag har varit/ska på många..Men där slog du mig allt
  • Lilleskuttan

mammawannabe: GRATTIS!!! Va roligt..

Laban:"kramar om" Väldigt konstigt att mensen kom så snabbt igen.Förstår att du känner dig uppgiven

• Lilleskuttan

mammawannabe: Hoppas det rosa försvinner.Kanske kan vara slemmhinnorna som är sköra.

Emmiss: Vet inte så mycket om pergotime,förutom att jag åt det när jag blev gravid förra gången.

Jag ska på tillväxtUL på måndag och börjar bli lite nervös..Tänk om bebisen inte är så stor som h*n ska...Det går säkert bra men man är ju ändå lite orolig..

• Lilleskuttan

idun: Min mage ändrade sig oxå.I v 18 hade jag en större mage än i v 20, men det var för bebisen låg längre ner än i v 18.Så din bebise kanske bara har ändrat läge..
    Vilken v är du i?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8