• StoraD

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

grattis Stella till ditt vul! härligt gumman!

BP: jag hoppas också på "mensen som skulle kommit mens" vännen!

Idun, hoppas förkylningen är lite bättre söt!

Skönt att dina krämpor är bättre Pops, och detta med symptom måste du skaka av dig, vissa kvinnor har inte så mkt symptom och du verkar vara en av dem!

Cia: hur har det gått för dig?

ha en bra dag alla!

• StoraD

joo det är väl ok, jag har fortfarande ont (ständigt) men idag ska jag till sjukgymnasten på företagshälsovärden och få behandling, så det känns bra!

annars är jag stressad över avhandling och ledsen över att jag inte blir gravid. men men, så är det nu!

ok gumman, då får du knipa en vecka till då!

• StoraD

MEN ÅÅHH grattis BP!!! så underbart vännen!!

• StoraD

hej på er!

naw vilken söt och tapper liten Vida!

grattis till ditt vul mizz turko!

kul med badkar Odd

Heja spirits två embryon! nu håller vi tummarna, detta är ju en riktig turtråd så det ska säkert gå vägen hoppas jag.

idag är jag en Depp-lillaD, allt känns jättejobbigt, den sedvanliga mensvärken börjar komma igång och jag ser "fram emot" ytterligare ett misslyckat försök. Jag förstår inte att det är ett år sen sist jag plussade... och jag är så ledsen, och det känns som att deppet gör det svårare att bli gravid (som idun mkt riktigt påpekade) och då blir jag stressad och så är det en ond cykel av att känna sig ångestfylld och misslyckad och skyldig. nåväl, man tycker ju att jag efter två år skulle ha vant mig vid detta...

kramar på er

• StoraD

*kramar alla tre tillbaka* tack söta ni!

Ja du BP: det kan MYCKET väl vara du som står där med en stor mage och sen en bebis! Jag har redan samlat ihop en liten kotthög avsedd för dig!

finesssan: IVF orkar jag inte ens tänka på just nu, men tack gumman för att du tänker framåt och konstruktivt.

• StoraD

alltså jag tycker att det ALLTID är kanelbullens dag! Det måste vara flera ggr/år?! *konspiratorisk*

jag har inte ätit en kanelbulle sen 1986 tror jag; men nu ska jag cyber-äta en till cias ära! tack söt!

• StoraD

jo, jag tycker att kanelbullar är små glorifierade bröd - har aldrig förstått dess storhet.

babblar på skrev 2008-10-04 20:11:21 följande:

lillaD: inte sen 86
  • StoraD

Hej på er!

Jadu Lilo, tar du progesteron igen så är det inte konstigt om du inte börjat blöda, prog skjuter ju upp blödningen. Men jag förstår inte riktigt... du fick plus på BIM -9 till BIM -6? det är nog inte helt tillförlitligt, ägget har ju inte ens hunnit fästa då. Men om du får plus på BIM+ så är det ju en annan femma, och det har du fått? Har du testat idag igen eller? vad menar du med att de är ojämna?

tack för alla kramar, jomen jag mår lite bättre... tack för att ni lugnar mig, man blir så orolig och nojig!

krusbär, jag har inte testat TNF-alfa öht. Jag tror att alla som testat i denna tråd haft förhöjt värde, men jag vet ej 100%-igt

• StoraD

pops: söta du! åh jag förstår din oro, och jobbigt att inte hela världen vet och förstår och anpassar sig, så tänkte jag.... när allt skulle vara som vanligt fastän man var så rädd hela tiden. Usch usch. Men jag håller tummarna gumman, och stort lycka till imorgon! Oddsen är ju stora att det ser bra ut faktiskt!

BP: nu är jag ju inte gravid, men de 3 ggr jag varit det har jag inte gått på vul före v. 7+0. Men nu går jag tidigare om jag skulle lyckas bli gravid ngngång...

kramar på er andra också!

• StoraD

lycka till idag poppy!

BP: jamen ring Dr B, du har ju inget att förlora!

ÅH så söt vida är finesssan!

för mig blev det ingenting denna månad (heller...), mensen kom nu precis. jag orkar knappt bli ledsen längre.

• StoraD

tack för kramar, ja idag känns det verkligen så himla ledsamt.

• StoraD

åh grattis poppy, jag missade ditt inlägg! härligt att det såg bra ut!

• StoraD

tack Idun, poppy, lycka, BP, Linan och Cia för er omtanke och för era snälla ord!

Jag vet inte vad jag ska göra nu om jag ska vara ärlig, ingen pergo denna månad för det har jag inte hemma (man ska börja ta det redan dag 5). Men jag har beställt tid hos min gyn den 20/10 så vi får se vad han säger...

• StoraD

men det är väl inte så länge att vänta till den 20:e? det är ju bara 11 dagar... jag som var så glad över den tiden men nu blev jag tveksam

kramar på dig söta Bling, härligt med flytt, jag tror det kan vara en underbar utmaning! L.A! vilken grej! (det rimmar dessutom!) jobbigt att vara toksjuk, hoppas du kryar på dig!

hörni raringar, jag ska nog ta en liten fl-paus, det tar för mkt tid (jag kan inte värja mig!) och det känns som att jag "alla" andra blir gravida och jag bara står och stampar... även om jag blir jätteglad för varje enskild person som plussar (i synnerhet ni underbara och mina andra svårt-att-få-barn-cybervänner) så känns det som en jobbig ständig påminnelse som jag inte orkar med just nu (även om det ju låter lite EGO jag vet...) Men så en liten paus bara!

kramar på er!

• StoraD

hej på er! tittar in lite snabbt med ett ärende! Jag har inte läst i tråden så jag kan inte kommentera tyvärr!

Jag fått lite tips om Dr M igen, och jag ville därför nämna för ev. nya i tråden att jag går hos honom och har hans kontaktuppgifter: så om ni skulle få svårt att hitta honom, så bara hör av er så skickar jag mailadressen! Han är mkt trevlig och ger ett kompetent intryck, bor ni i skåneområdet så kan jag varmt rekommendera er att maila honom! Nu har ni säkert dryftat detta i tråden, men ändå, värt att upprepa!

många kramar på er alla!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8