• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Mikes bride: grattis till bröllopet. Hoppas snön ligger kvar till 1 februari minst då

Lilleskuttan : grattis till lyckat ul...aha kan de gömma sej så Hoppas den lill* inte gömmer sej när du är på tittut

poppy: har också tänkt på dej. Hoppas du får nåt svar som kan hjälpa för jag förstår absolut att du är rädd för en ny graviditet.

LillaD: undrar också var du är och hur du mår. Hoppas du mår bra

• babblar på

MTA: grattis grattis!!! Lycka till imorgon

varför är man sugen på godis när man bara mår illa när man ätit nåt sött?

• babblar på

Kram till HK!

MTA: grattis det lät bra

Lycka: hoppas du blir nöjd med ditt AS Jag har faktiskt inte börjat tänka på det på allvar än. Är det samma "vågor" som ett UL förresten?

• babblar på

hej bebis igen!
    Du lär ju få en förtidig julklapp iaf Åh vad mysigt!
    Hoppas allt går bra och smidigt

hej alla andra också

• babblar på

mizzT: grattis till lyckat vul. DrB har ju inte så mycket plats så man kan ligga därinne vid vulapparaten. Jag vet inte ens om man gör ul och vul med samma mojäng?
    Hoppas järnbristen blir bättre!

• babblar på

ang linfrön... tänk bara på att de inte ska överdoseras. Kommer inte ihåg vad maxdosen är/dag men det är inte så mycket. Det innehåller även nåt gift säger endel

Lycka: vad bra att du hörde pulsen Mysigt! Jag har testat med trätratt men sambon hör inget och jag är inte så vig att jag kan försöka lyssna själv

ego: jag börjar känna att jag vill göra UL igen. Ska försöka vänta lite till iaf

• babblar på

DND: testa kan du ju alltid göra med risken att du får minus och får testa igen om några dagar Men med prog så får man ju kanske ändå göra så. Men jag skulle nog väntat 4 dagar till
    Hoppas du får plus när du än testar!

• babblar på

DND:Jag brukar testa på bim...denna gången kanske det var dagen efter? Alltså mitt minne är helt läskigt borta Men barnmorkan sa att det var normalt

• babblar på

Grattis Ginkgo! Jag tar fragmin och sprutorna är inga problem även om det kändes lite läskigt att tänka att man skulle ta dem själv från början.

mamarazzi: Hoppas du blir gravid snart! Håller mina tummar

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8