• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Lycka: Tänkte inte på att säga vad man ska undvika
    Men man ska inte lägga sej ner när man nyss ätit för då rinner magsaften upp. Man kan ligga högt med huvudet..jag halvsatt och sov ett tag när det var som jobbigast.
    Man ska äta lite och ofta också har jag hört men det gör man ju ändå som gravid
    Förr när jag fick magkatarront(utan halsbränna iofs) så botade jag det med fullkornsvälling på några dagar men när jag åt T funkade bara piller.
    Banan är också bra...kan ta bort det en liten stund iaf
    Hoppas du mår bättre snart!

• babblar på

Lilleskuttan: håller mina tummar för ditt tillväxtUL!

• babblar på

usch vad förvånad jag blev när jag läste en tråd om järnvärden. Endel tjejer ligger på över 160 i hb Det låter ju inte bra.
    Eller är det bara när man har sådana problem som vi som det inte är bra?

• babblar på

Idun: den lever säkert och mår bra. Har hört att magen kan ändras från morgon till kväll i storlek t.o.m
    Men jag förstår din oro

DND: hoppas du inte missat

jag har förr alltid hört att tjejer ska aldrig ha över 155 i hb. Konstigt att inte bm vet att man inte får ha över det när man som normal okunnig vet det Nuförtiden vet man ju ännu lite mer.
    När jag hade 155 sa de iaf att det var felvärde, vilket det kanske inte var men de sa nåt iaf. Men de borde ju kollat igen.

• babblar på

Idun: Jag är i 11+2 enligt min och drBs uträkning men enligt sista UL:et var jag 2 dagar längre gången än jag trodde. Men snart ska jag sluta med sprutorna och det gör mej jättenervös. jag vill ha dem kvar Man kanske kunde få 2500 ie iaf
    Tar du nåt nu?
    Lycka till på RULet!

• babblar på

Franka: hoppas det går bra idag!

Vida(finesssan): grattis på 5-månadersdagen!

DND: va har jag inte gillat att ta sprutor? Jag är verkligen jätterädd för att sluta med dem nu. Men undrar hur man gör när magen blir hård...hur tar man dem då?(om man nu får fortsätta)

Är det nån som slutat när drB sagt och inte tagit nåt blodförtunnande efter v 12+0 ? Vill ju inte ta T för T innebär ont i magen och magtabletter. Känns som om Fragmin är snällare mot bäbisar också ? Eller hur är det egentligen?

Idun: känner igen mej i det där att man har mer att förlora nu. Känner att jag verkligen vill lära känna den där lill* som sprattlade så på UL

Lycka: jag tog en alvedon då när jag kände mej skum och det verkade hjälpa. Skönt att du verkar slippa febern också.

a80: vad bra att resan gick bra!

• babblar på

MWB: skönt att det rosa försvunnit! Jag kollade febern sen när jag mådde lite bättre och då var den 36.3 som vanligt. Vet inte alls varför den gick upp sådär. Man blir ju lite nervös, även om den inte var hög, men jag hoppas bäbis lever.
    Ska du ta fragmin till 12+0 ? Eller hela tiden?

• babblar på

Bling: hoppas proverna är bra! Och hoppas du mår lite bättre snart och hittar en superbra läkare. Kram

Lycka: krya på dej!

men kan vi inte bestämma att snön ska ligga kvar till 1 januari
    Jag tycker det är så mysigt nu. Jobbigt för er som inte kunnat åka till jobboch så iofs. Så illa behöver det ju inte vara men fint vitt vinterväder

• babblar på

Snozie: oj vad tiden går. V 26..wow Härligt härligt

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8