• mamarazzi

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Okej nu till mitt 3.e inlagg och till lika mitt EGO inlagg.

Skulle haft mens igar men den lyser med sin franvaro. Hade en miniblodningar pa dag 10, 11 samt mensdagen. Testade minus idag pa morgonen. Fan vad trott man blir! Jag vill ha raka svar! Jag vill glida pa ett rakskal!

Angrar mig saaaa nu att vi forsokt denna manad. Har fatt tid till provtagning nasta vecka (da vi kommer hem) och om jag nu ar gravid (och pa vag mitt ytterligare ett mf som jag ju tror) sa far jag ju ingen utredning nu. SKIT MED! Ja ja, nar jag last om Poppy idag sa kanns detta som petitesser...

KRAM PA ER ALLESAMMANS! TACK for att ni finns!

• mamarazzi

for er som inte vet sa har jag ju vantat pa utredning sen senaste mf i juni...

• mamarazzi

Idun: Välkommen hem! eller så kanske inte jag kan skriva som sitter i Thailand?

Spirit: Fy jobbigt! Men som sagt skönt att du nu tas på allvar. Kram

a80: Lycka till imorgon. Håller alla tummar.

Ginko: GRATTIS!! Man måste ju plussa för att kunna komma närmre drömmen. Tyvärr e det ju så.. Själv vill jag hoppa direkt till vecka 15 iallafall.

Poppy: Tänker på dig!

EGO: Fortfarande ingen mens och fortfarande inte plus. Skulle haft mens i fredags och testade ju då. Minus. Tänkte att eftersom jag har kort cykel så kanske jag inte visar plus förren dag 27 så jag testade i går morse igen. Minus. Fortfarande ingen men så nu är den försenad 4 dagar. Har aldrig hänt förrut. Inga sympom har jag heller. Hade ju dock en blödning på dag 10 efter äl så jag tänkte att det kunde vara en nidblödning. Men vad vet jag. Får väl ta imorgon ingen om jag kommer över något nytt gravtest. Någon som de gått bra för fast de testar negativt??

• mamarazzi

Hur har det gått för Iske?? Skulle du inte på VUL idag?

• mamarazzi

Hej vänner,
    verkar ju som om halva gänget här inne är gravida! det är ju positivt!

Ber om ursäkt att jag är inne så sällan men jag orkar inte mer just nu. Orkar inte kommentera er alla heller men jag svarar på inlägg i min GB om ni vill prata.

Här är inget nytt. Förra mensen var försenad en hel vecka utan att jag fick positivt på grav.test. Jag som ALDRIG har försenad mens. Ja ja, jobbigt var det iallfall då man hinner planera en massa och jag började hoppas på att jag skulle slippa gå utredning.

Nu ska jag börja på landstingets utredning den 8 december. Får se vad som händer där. Visar den inte på någonting har Dr. M lovat mig att jag ska få komma till honom i Helsingborg.

Ang. jobb så är jag kvar på samma skitställe. Tackade faktiskt nej till ett annat jobb för jag känner att jag inte orkar med ett nytt jobb nu. Vill ju bara bli gravid!!! Fan att man inte kan veta om det kommer att komma snart eller om 6 år. Blir det m 6 år och adoption så byter jag gärna jobb NU!!!

KRAMAR TILL ER ALLA

• mamarazzi

Idun: Jo du har så rätt att man ska försöka leva och planera sitt liv som vanlig och så försöker jag tänkta men.... Jag vet också att åren som kommer med utredningar, ev. missfall och ångest kommer att vara jobbigt och jag vet inte om jag orkar att byta jobb då. Skit! Känns som om man är i loose - loose situation. Byter jag inte jobb är jag olycklig. Byter jag jobb är jag olycklig. ja ja. vi får se. Jag avvaktar till början av nästa år nu så får vi se vad som händer.

• mamarazzi

Idun: Tack vännen för stödet! Fast nu har jag ju precis tackat nej till ett nytt jobb så det är bäst att jag håller mig till "bäst att inte byta jobb" tanken. Men som sagt jag får väl se hur det känns i början av nästa år. En del jobb utlyes ju efter nyår så jag får väl hänga med och kolla lite då. KRAM

• mamarazzi

Ginkgo: GRATTIS!!! Åh vad härligt!

Jag skriver i din gb ang. utredning.

• mamarazzi

BP: Tack sötis! Ja vi får väl se vad de säger på utredningen nu. Ska dit på första besök 8 december. vet inte om de rekommenderar att man inte blir gravid förren utredningen är klar. Gissar på att det tar några månader. suck! Någon som har erfarenhet?

• mamarazzi

Sitter och surfar för fullt inne på adoptionssidorna. Känner mig trött på allt det kroppsliga!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8