Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
Finessan - är det lyckostickor så tar jag gärna emot dom!
Som jag har våndats över min J-kla ÄL den här månaden
Jag inboxar dig!
Finessan - är det lyckostickor så tar jag gärna emot dom!
Som jag har våndats över min J-kla ÄL den här månaden
Jag inboxar dig!
Då väljer vi att tro det
MWB: Vad roligt! Stor grattiskram på dig!
Hinner inte skriva så mycket, men försöker hålla mig uppdaterad om vad som händer och sker i tråden.
I alla fall så har Finesssans "tur ÄL-stickor" äntligen gett utslag, så snälla håll lite tummar för mig oxå. Jag vill ju oxå ha en "trådträff" på BB!
Kram på er alla!
God morgon!
Sitter insnöad och tar mig inte till jobbet idag.
Franka- lycka till, hoppas allt går bra.
Cia- hur är det med snön i Uppsala, jobbar där och det känns som att mina arbetskamrater tror att jag bluffar när jag säger att jag inte tar mig dit!
Ha, ha! Jag har också flyttat ner från Hälsingland, så man borde vara van vid snö. Men det har drivit så hårt så att jag har snö ovanför knäna när jag går ut!
Min sambo har kört plogbil sedan kl 22 igår, och dom hinner inte med.
Nu sitter jag inne och myser och har passat på att byta lite gardiner
Skönt Franka! Nu håller vi tummarna för er!
Jag blir så förbannad när jag hör om sådana där läkare!!
Vräka ur sig dumheter för att dom inte vet vad dom ska säga!
Skulle vilja ge dom en känga och säga att jag tycker det är enormt elakt och ointeligent att skuldbelägga sina patienter!
STOR kram på dig Bling!
Lycka- hur har du det?
Jo tack. Jag har ju som sagt varit hemma och "myst" hela dan
Passat på att adventspysslat lite och så.
Ikväll är jag "snöänka" då sambon inte får komma hem.... nu ska han kliva på sitt 3:e skift i Stockholm efter att han fick ta in på hotell för att sova 3 timmar
Jag hoppas att du ligger nerbäddad och pysslar om dig själv, det är du värd!
Cia: Nej, det är nog inte så bra.....
Har också haft det lite jobbit till stallet idag, men hästarna verkar stortrivas!
BP: Jag vill också att snön ligger kvar.... för vi gifter oss 31 Januari!!! Det vore RÄTT så majsit med ett ordentligt vinterbröllop!
Snozie: Härligt, härligt!
Tja, jag tror att vi ligger rätt bra till. Frissan som jag bokat fick förhinder så jag jagar en ny nu, men annars känns det som att det är skapligt under kontroll.