Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
Vi är ganska många här som gått till samma läkare och han säger att man ska börja innan äl
Usch ja alla säger olika ...man får gissa hur man ska göra känns det som
Vi är ganska många här som gått till samma läkare och han säger att man ska börja innan äl
Usch ja alla säger olika ...man får gissa hur man ska göra känns det som
Iske...rå vitkål, klementiner är bra för att mota illamående tycker jag
MTA: jo proggen kan tyvärr skjuta upp mf-blödningen ibland. Har gjort på mej
Men jag tycker inte heller att det måste vara kört för dej. Hoppas inte! Kan ju vara så som krusbär säger eller olika på olika tester.
Jag hade nog också tagit prog tills jag visste säkert.
Man kan få ta blodprov så de mäter hcg så vet man inom några dagar. Men det är inte alltid de vill ta sådana prover
Cia: skönt att det itne var nåt värre även om det låter lite obehagligt
MWB:Jag hade supersvagt plus när jag blev gravid med 2 t fast det kanske inte hade med det att göra Det hela var ju över 5 dagar senare typ
Du får testa att dricka citronvatten och tranbärsjuice om du får känningar. Har hört att det ska vara bra mot urinvägs.
Jag tänkte att leggings skulle vara bra nu när man inte vill ha tighta jeans på sej men det är verkligen iskallt
Lycka: hoppas din eskimå(så sött) mår bra! Jag börjar verkligen förstå varför alla vill gå så ofta på vul
MWB: jag upplevde att jag hade svårt att bli gravid med 2 T också. Sen fick jag ju ett mf(det svaga plusset) Och kasnke hade jag ett mf till under den tiden med 2 T. Min kropp betedde sej så iaf. Nu behöver det ju inte bero på T iofs
Jag minns inte riktigt mina andra plus styrka men denna gången var det starkt och då tog jag 1 T och prog från äl.
Rutan att testet funkat hann typ inte få färg innan plusset var där
Tranbärsjuice är ganska gott ibland tycker jag. Måste nog köpa hem. Fast det är inte säkert att jag gillar det just nu iofs. Jag tycker att jag bara är sugen på skräpmat..förutom klementiner då Skräpmat och frukt
en fråga till alla som tar sprutor. Idag började jag blöda när jag tagit sprutan..alltså i sticket. Är det nåt som hänt nån annan? Jag får nog blåmärke idag då iaf
ang. T så tror ju jag att jag hade problem att bli gravid med 2 T. Jag hade ju problem att bli gravid när jag började försöka men sen gick det superlätt tills jag började med 2T
Men man vet ju inte om det var det helt säkert och om jag dessutom hade ett mf som jag aldrig plussade på så hade jag ju inte så svårt för att bli gravid heller egentligen
Jag tycker en sak är läskigt med T och vet inte om samma gäller F. Om man tar det till v 37 typ men får barn förtidigt, vilket faktiskt händer ibland. Har man då inte slutat med t den där veckan innan så sluts inte nåt i bäbishjärtat. DEt gör mej rädd för att fortsätta med T efter F-perioden är slut. Samtidigt som man kasnke inte vågar släppa all medecin
spirit: lycka till på tisdag. Jag vill också veta att min lever..är en vecka sen jag såg det sist
ang T... Det är ingen fara om man slutar den där veckan(eller om det är 10 dagar????)innan. Och alla som måste ta dem måste ju ta dem såklart.
Men jag ska ju bara ta F till v 12 men får sen fortsätta med T om jag känner att jag vill det. DEt är då jag tänker att det känns dumt. Men man kan ju göra som poppy och sluta tidigare.
poppy: skönt att du mår bättre men trist med sjuk pappa
Krusbär: skitminus
Iske: Jag har hört att man itne känner uvi alltid som gravid. är lite orolig för att jag själv ska ha det så man borde kanske kolla upp det. Eller dricka litervis med tranbärsjuice
Hoppas du inte har UVI
Bubblan: oj har du kvar märkena än
Skönt att det sprutat blod på fler iaf Jag var också rädd att jag träffat fel.
Spirit: fy migrän är hemskt. Skönt att det är bättre!
Spirit. Jag ska ta F till v 12 och om jag tvunget känner att jag vill fortsätta med blodförtunnande så kunde jag fortsätta med T i så fall Jag tänker ju mest på havandeskapsförgiftning men man skulle inte tänka att det var ärftligt tyckte drB
fast jag ahr fått för mej att jag hört att sådana som vi här får sånt lättare men jag vet itne?
hej på dej diorlover. Jag vet inte vilka läkare som finns i dina trakter men det vet säkert nån annan
Hoppas du slipper ett mf till
Krusbär: Nä jag har aldrig tagit det utan att bli gravid(har bara tagit det från plus innan denna gången) Men 19 dagar efter äl var ju det som gällde sa drB. Är det minus då så är det minus sa han
hej mamarazzi! hoppas du får plus om 2 veckor då