• Mikes bride

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Hej alla! Kikar in en snabbis efter en hektisk vecka.
    Känns som att det här verkligen är en turtråd!

Lycka- Iiiiihhhaaa!!!! Vad var det jag sa?! Håller alla tummar och tår och allt på att det går bra den här gången!

Stor kram till er alla. Hoppas ni får en mysig helg!

• Mikes bride

Jag kollar på idol! Grymt vad duktig dom är i år!

Vild i håret- Landstinget tar tacksamt emot fler som vill vara med i forskningsstudien kring blodförtunnande vid upprepade missfall. En chansning att vara med, men bättre än att inget göra alls tycker jag! Huddinge och Danderyds sjukhus är med och några fler som jag inte kommer ihåg.

• Mikes bride

Heja Idun!!!

Krusbär- min läkate frågade mig om jag var intresserad av att vara med. Men jag kan tänka mig att dom vill ha med fler eftersom det är brist på den här sortens patienter som hon sa...

Bling- *nyfiken*

God kväll på er alla andra oxå!

• Mikes bride

LillaD- Raring, du är så varm och omtänksam, men du måste ta bättre hand om dig själv oxå Bra att du tar tag i det nu i alla fall! Kram på dig!

• Mikes bride

Bling: Skit oxå! Hoppas på så snabbt svar som möjligt då.

Mamarazzi: Ha det bäst i solen och värmen! Avis!

Cia: Vilken härlig "Himmels-pannkaka"! Skynda dig och fixa en ny kamera så vi får ta mera del av dina små änglar!

• Mikes bride

Go kväll alla!

Krusbär: Ja, Danderyd och Huddinge samarbetar i forskningsstudien. Den kvinnliga läkaren på DS är urgullig att ha att göra med.

Kram på er alla!

• Mikes bride

Hej Tjejer!
    Har inte skrivit på ett tag, men försöker hänga med på vad som händer i tråden så gott det går.
    Just nu sitter jag och känner mig bedrövad.... Jag var ju så glad för att jag hittat en så himla bra läkare och kännde mig positiv inför forskningsstudien. Men jag ska åka in när jag har ÄL för att lämna viktiga prover. Har varit på 2 VUL nu där läkaren inte kunnat konstatera ÄL.... skulle fortsätta med ÄL stickor, vilket jag gjort, men inget utslag ännu på dag 23!
    Är det inte himla typiskt?! Jag har alltid haft ÄL tidigare när jag testat under bäbisverkstan ju!
    Jag vill komma igång nu och börjar känna mig redo för ett nytt försök,men det går inte förrens jag haft ÄL och lämnat proverna

Jag glädjs i alla fall med er andra "medsystrar" som det går bra för. Ni inger något slags hopp!

Kram på er alla.

• Mikes bride

Hej på er alla!
    Hoppas ni haft en trevlig helg.
    Jag läser att det är många som är oroliga nu i tråden och jag håller med Cia. Vi tillåter inte fler missfall i den här tråden! Jag inbillar mig att det här är en "turtråd" som smittas, så kram på er alla oroliga själar. Det kommer att gå bra!

Själv har jag äntligen fått ÄL, dag 25! ca 10 dgr senare än normalt. Så på onsdag ska jag in till Dandryd för att lämmna en pyttebit av livmodern för forskning. Sen är det meningen att vi ska ut på banan igen. Shit! Det är med skräckblandad förtjusning att våga sig på ett nytt försök.
    Jag har faktiskt lytt era kloka råd om att ta kuratorhjälp. *Känner mig stolt över mig själv* Hoppas att det kan hjälpa lite mot skräcken.

Kram på er!

• Mikes bride

Babblar- Nja, det är nog inte så läskigt som det låter, det är bara en mm-pyttebit i framkant så att dom ska kunna se om det sker någon förändring under en graviditet och kunna spara i forskningssyfte.

Finessan & Cia- ha så trevligt imorgon!
    Trevligt för oss andra också att faktiskt bli påmind om att det finns en hel del solskenshistorier i den här tråden.

Alla ni andra- Hoppas ni får en bra ny vecka!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8