Mamma till Astrid: Hoppas verkligen inte att det är ytterligare ett mf utan att det finns andra förklaringar till de uteblivna plussen.
Om det inte skulle gå vägen (huvva!!!)vill jag peppa dig att kontakta fertiliteten en gång till. Det har vi gjort. I somras (efter 4 mf) gjorde vi mf-utredning och de tog kanske 6 tester på mig och menade på att vi bara haft otur och det bara var att förska igen.
När jag fick ännu ett mf i oktober bokade jag ny tid med samma läkare som då också började förstå att nåt kanske ändå är fel. Jag hade med mig Finessans provtagningslista och bad om att få göra de testerna. Hon ville inte göra alla, men hon gjorde kanske 8-9 stycken till som vi nu väntar på svar ifrån. Hon gick också med på att skriva ut progesteron vid nästa grav, samt ett vul där koksaltlösning sprutas in.
Stå på dig tjejen!!
Vill tacka för alla goda råd och tips jag fått ifrån denna sida. Ett extra tack till Finessan som delar med sig av sin gedugna lista!!!Är inne ganska ofta och läser, men hinner inte komentera så mycket.
En lite Halloween-kram till er allihop.