Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
nu är det mindre än 3 h kvar till ul..usch va nervös jag är..
nu är det mindre än 3 h kvar till ul..usch va nervös jag är..
Mizz Turko:Jag är i v 19, så det är rul jag ska på..
Cia o krabaten skrev 2008-09-24 11:17:27 följande:
Mizz Turko skrev 2008-09-24 11:34:28 följande:
Mizz Turko skrev 2008-09-24 11:45:31 följande:
tillbaka från ul..Gick bra,eller nästan iaf.Bebisen gömde sig nere i bäcknet och satt med benen uppåt.BM kunde inte mäta bebisen eller se alla organ så vi ska tillbaka om en v för ett till ul..BM tryckte och tryckte men bebisen ändrade inte läge för det.Jag fick tom upp och röra mig,vicka på höfterna mm.Gissa om sambon skratta ihjäl sig
Envis redan i magen!!!
Sen ska jag ju få gå på massa extra koller,tillväxt ul i v 28,32och 36..och kollaer hos BM varannan v från v 22.
Lämnade dessuton 5 rör blod.
Denna läkare tyckte att det var bra att jag åt trombyl(och tidigare ätit prednisolon ) och när jag berättade att jag visade positivt på S-ana så tyckkte han att det var jättebra att jag åt prednisolonet..
Jag blev alldeles paff att en annan läkare än drB tycker så...
ja han var ok..lite skum var han men huvudsaken att han är noga med att kolla alla värden och att bebisen mår bra
Poppy:Jag vet egentligen inte det. Det är ju inget problem med den här graviditeten och mina mf/ma har ju varit tidiga.När jag var på inskrivningen i v 11 så tyckte min bm att jag skulle gå på spec.mvc pga av mina mf. Så hon remitterade mig dit och läkaren där tyckte att jag skulle kollas upp.
Jag har oxå undrat varför men dom vill väl ha kolla på mig,bättre att dom är så än att dom nästa inte bryr sig.
idun:ja jag äter fortfarande T.Sk äta dom till v 36+0
cia: det var bm som gjorde ul men sen var jag på spec.mvc och då träffade jag läkaren.
BM var faktiskt trevlig, hade ju förberett mig på en lite surare men det var ju bra att det inte var så..
Ja jag tycker oxå att det är lite konstigt att jag får sån extra koll men det är ju inget man vill tacka nej till när läkaren anser att jag bör kollas.
grattis odd. konstigt att du blev flyttad så många dagar. Dom kunde ju inte mäta våran bebis förutom huvudmåttet och dt var drygt 4cm och enligt det så ska jag varit i 17+4 i går istället för min uträkning med äl i v 18+2 Men min mätning är ju inte så säker
Enligt mina 5!! vul så skulle uträkningen med min äl stämma.
. Hoppas inte att jag blir bakåtflyttad.
bling:Jag tog bara 2 T ,inget fragmin så jag vet inte hur det är med fragminet + T..