• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m33915758.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
  • bubblan73

Det tror jag inte. Den här tråden smittar av sig ganska lätt ser du. Det blir din tur snart med ska du se!

• bubblan73

Stella:
    Vi stod ut. Jobbigt, men det var bara att hänga i. Rädslan håller i sig hela graviditeten, iaf för mig. Hela tiden fanns paniken där att det skulle gå åt skogen. hade turen att få en bra bm som lyssnade och som lät mig komma och lyssna på hjärtljud samt göra ul när jag hade stort behov av det. På slutet blev jag rädd att bebisen skulle dö innan den föddes eller i samband med förlossningen.

Men allt gick som på räls och Ingrid blir snart 8 månader och hon är världens gladaste unge! Verkar vara toppenglad över att leva!

Håller alla tummar jag kan för er gravida och hoppas att UL/VUL går bra för er!!! Stoooor kramis

• bubblan73

Finesssan:
    Vad jobbigt att det inte funkar så bra med Vida. Men jag ska säga att Ingrid också har haft sådana nätter när hon var mindre. Mycket skrik har det varit och jag har varit både ledsen, arg och deperat över att inte kunna göra någonting. Ingrids pappa är en nattuggla så han tog henne vid en del tillfällen så att jag skulle få sova för att orka dagen.
    Det kommer att ordna sig ska du se. Magen gör nog sitt till, som du skrev på sin blogg.

kram Cecilia

• bubblan73

BP:
    Ja, det är full fart hemma! Hon hasar fram på mage i en väldig fart så man får passa hela tiden. Inte lätt när man har renoveringskaos hemma! Hon ställer sig mot allt och smakar på allt! men roligt är det att se utvecklngen!

• bubblan73

bling1975:
    ja, energi finns, det är det inga tvivel om! När dagen är slut för henne är jag också helt slut! Ändå finns massor att ta hand om efter hennes nattning! Man har glömt hur det bekvämt var att inte ha barn! Men jag ångrar inte en sekund av mitt nya liv!

• bubblan73

bp:
    Ibland när jag tog mina sprutor så störtblödde jag! Det gick knappt att få stopp på. Blåmärken och stickmärken blir det. Än idag, 7 månader efter att jag slutat med sprutorna så har jag kvar märken på benen! Inget snyggt, det försvinner väl får man hoppas.

• bubblan73

Cia:
    Nej, jag har inte provat något. Köper man det på apoteket?

• bubblan73

poppy:
    Usch, vad tråkigt gumman! Jag lider verkligen med dig. och behöva vänta till lördag eller måndag, katastrof. Jag sänder dig varma tankar idag.........

• bubblan73

Poppy:
    Du finns i mina tankar idag, gumman!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8