Umeåmammor januari-februari?
värst vad jag är aktiv, mer än jag vet om själv
värst vad jag är aktiv, mer än jag vet om själv
En liten fråga: Det är ju så att vi är på G att sätta klinker och kakel i vårt nybyggda hus och undrar nu om det är någon av er som har erfarenhet /hört om någon bra plattsättare här i Umeå som inte är alltför dyr???
De jag har kollat med hamnar kring 30 000kr!!!!!!!!!!!!!!! Det är ju en hel thailandsresa
Hejsan!
Har inte varit in här på en hel vecka!! kanske jag kan bli av med mitt beroende nu
Vi bygger för fullt plus att vi haft mina svärföräldrar på besök sen i söndags och i morse åkte dem. Är helt slut och trött idag och vädret hjälper ju inte direkt till.
Kul att se kort från fikaträffen, nästan så man får komplex för att man inte har så stor mage... men jag tycker att det växt nu bara på en vecka + att jag har börjat känna små buffar. Jag känner dem oftast på kvällen och oftast mest på min vänstra sida och ovanför blygdbenet.
Är det fler än jag som bara känner på en sida? och är det fler än jag som upplever att magen känns jättetung vissa dagar?
Har semester en vecka till så jag kommer nog inte ses till så mycket här inne (vem vet kanske blir oftare än jag tror...)
Ha det bäst alla gravida!
hallåj!
Nu är jag tillbaka från jobbet och semestern är slut (semester och semester vet jag inte om man kan kalla det när man jobbat på huset näst intill varje dag i 2 v).
En fundering: Varför tar vi fikat så tidigt på kvällen? Jag tycker det skulle passa bättre vid 19 -19.30 tiden för då hinner man hem och käka lite innna och grunda för den smaskiga chokladkaka som jag hört talas om.
Har som sagt var inte hunnit varit med i diskussionerna tidigare pga husbygget.
Annars så mår jag rätt hyfsat, har dock fortfarande problem med fogarna.
Ha en bra dag!
icaS: Era bilder blev mycket bättre än våra. Våra blev väldigt mörka för han som gjorde UL:et var inte riktigt hemma på maskinen genom att den var så ny. Så var glad för dina bilder. Du kan ju se exempel i mitt galleri att de kan vara värre
Jag kommer på torsdag och fikar. Då blir vi alltså:
Lista:
Mjölk
jummie
Missboss
Äntligen bebis?
Ana1979
Elsakling
Herr och fru Blåbär
Sofia76
Här är en till med dåligt minne, om det beror på grav. eller inte vet jag inte.
Känner mig glad för det buffar på för fullt i magen nu
På fredag ska vi till BM och lyssna på Hjärtljud och jag längtar....
Angående ikväll... är det någon som tar med digitalkamera och fotar??? Glömde vår kamera hemma
valtrina: Välkommen hit till oss!! Kul med fler mammor. Är det första barnet? Japp den svara jag på själv för det hade du ju skrivit in (tänk att jag har så svårt att läsa först och skriva sen...
)
I alla fall, roligt att du hittade hit!!
Fia: Har du något tips på affärer med mamma kläder i Stockholm? Ska dit i jobbet på onsdag och då tänkte jag dröja mig kvar och shoppa lite.