Inlägg från: Missboss |Visa alla inlägg
  • Missboss

Umeåmammor januari-februari?

Nu ska jag erkänna en sak: Jag var på stan igår och kollade lite, gick in på polarn och pyret och där hittade jag en mammatröja på rea, 145 kr. Den var nedsatt 200 kr så jag kunde inte motstå. Men den kan jag inte ha förrän jag har fått ordentlig mage..

Det är så tragiskt, jag hann aldrig sova någon eftermiddagslur igår så när klockan var 19.00 höll jag på att slockna. Lyckades hålla ut till strax efter halv tio och sedan var det natti natti. Vaknade nio i morse. Snacka om att få sova ......

• Missboss

lenfre: Välkommen hit!!! Lägg in dig och ändra efter ul!!

icaS: Det är för underbart, men jag blir ruskigt slö oxå. Har städat större delen av dagen och jag fick en släng av hormonhäxa igen.. Jag ville bara nita sambon för jag tyckte att han var så jäkla lat. Sen efter 3 h städning så var jag helt färdig och däckade i soffan och sov i typ 2 h. Ska snart fara och äta räkfrossa på Droskan med tjejkompisarna. Hittade du något på stan?

Mjölk: Förstår dig att d shoppade. Jag gick och kikade igår men jag har har en känsla av att jag knappt kommer att behöva köpa några kläder över huvudtaget. Sambon har 3 syskon med 2-3 barn vardera, min familj kommer att köpa ihjäl sig, kompisarna kommmer att shoppa ihjäl sig till bebisen Jag tror nog att jag kommer att shoppa loss när bebisen är född.

fiaÅkotten: Aldrig roligt att behöva bråka.. Men vad hade fk tänkt att du skulle göra i stället då?

Jummie: Det där med yrseln lät inge trevligt inte... Hoppas det ger med sig snart, det är snuskigt otrevligt när det snurrar så där.

Tjejer: Ska vi inte ta en fika här i augusti och träffas allesammans?

• Missboss

fiaÅkotten: Ge dig inte och får du inte rätt så överklaga hos FK. Hitta någon stark i din omgivning som kan hjälpa dig och skriva och bråka med dem så slipper du göra det själv. Ska gå in och kolla på ulbilderna

icaS: Vilken färg? Röd eller ljusblå?

Sov gott nu allesammans för nu ska jag ta mitt dåliga humör och sova.

• Missboss

icaS: Det blev en röd för mig Tror nog att den tröjan kommer att funka alldelens utmärkt. Räkfrossan var mycket trevligt, mycket skratt och prat. Den är bara på onsdagar och vill ni sitta inne så boka bord.. Vi fick sitta ute och det blev nästan kallt.

Mjölk: Så klart vi ska träffas och fika och shoppa kläder.. Nä, inga mammakläder här inte, bara den där tröjan som jag får ha när jag har riktigt stor mage.

sofia76: Förstår dina tankar men det kommer att gå bra.

• Missboss

Mjölk: Det kommer att gå bra. Det är många som har blödningar under grav. Men det är skönt att få se att allt är ok. Hör utav dig sen så vi får veta. *kram*

• Missboss

Välkommen hit blåbärspappa!!!!!

• Missboss

blåbärspappa: Det är bra det för vi är rätt trevliga prickar!! Dessutom väldigt roligt att det är en kille som hittar hit oxå. Vi ligger rätt nära varandra när det gäller bf datum så vi kanske träffs på bb

• Missboss

FiaÅkotten: Hur gick det på FK?

blåbärspappa: Ta med dig frun för vi ska nog ut och fika här i höst hela gänget.

Mjölk: Härligt!!!! Visst är det en underbar känsla att se den där lilla skroten där inne.

Jag är bara på såååå dåligt humör, känner mig som värsta städtanten, jag ska fixa, jag ska dona, jag ska laga mat osv. När jag inte lagar mat så blir det inget gjort så jag fick ett utbrott för en stund sedan. Sambon kommer med svaret, du vill ju inte ha nån middag och då är det inte lönt att laga någon Jag har sagt att jag äter gärna middag bara jag slipper laga den själv. Tappar totalt apiten då. Sen har han mage att bli irriterad på mig för att jag tar upp det till diskussion.... Hmmm ...gr..... *arg* Å han skyller det dessutom på mina HORMONER!!!!!!! Mina hormoner har inget med det här att göra......

• Missboss

*skrattar så gott så*

Tur att ni finns tjejer!!!!! Min irritation är som bortblåst. Iofs kan jag ju erkänna att jag gick och la mig och sov så började han att städa, skura duschkabinen, torka av alla luckor i köket osv. Sen fick jag middag när jag vaknade *flinar ganska gott* Meddelandet gick tydligen fram iaf... Ibland är det ganska skönt att få vara lite arg. Iofs så har vi aldrig bråkat på 1½ år så jag var nog lite bråksugen ska jag erkänna.

NÄr det gäller mina hormoner så har jag varit som en liten kattunge i över 3 veckor, så snäll och beskedlig att det nästan är tragiskt. Har nog aldrig varit så här snäll i hela mitt liv, inte ens en kaxig kommentar till någon *tar febern på mig själv*

FiaÅkotten: Det var ju bra att möte kändes bra iaf. Jag håller tummarn på att det går vägen nu.. Annars kan jag ta min hormoner och göra ett lite besök hos din handläggare *flinar rått*

icaS: Han har nog fatta piken

Jummie: *skrattar gott* Sambon sa att helt beroende på hur jag kommer att vara den här graviditeten är avgörande för hur många barn vi skaffar *snäll som en ängel* Bra att du kommer med tips till oss nybörjare Mottages tacksamt iaf från mig.

Kram på er goa tjejer

Camilla

• Missboss

Mjölk: Lysande idé. vi har en digitalkamera så om någon vänlig själ påminner mig när det är dax så fixar jag det.¨

FiaÅkotten: På den där sidan var det ju mycket bra priser om jag så säger. Det tål att kollas på mer.. Tyckte att den ni tittat på verkade vara mycket bra.

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?