Inlägg från: FiaÅkotten |Visa alla inlägg
  • FiaÅkotten

Umeåmammor januari-februari?

jummie man skulle betalat in senast igår om man skulle gå den omgång som börjar sista september veckan. Ring dit och kolla kanske?

Sofia76 ingen fara tarmarna är myyycket bättre! inte toppen direkt men bättre.
    hittade du nåt i tokholm?

Om nån annan är påväg hit så får ni ju gärna höra av er kanske kan ta en fika här elelr nåt om det finns tillfälle... bor ju kvar här i några veckor till iaf.

• FiaÅkotten

Gravid-Yoga
    =============
    Dag Tid Period

Onsdag 16.45-18.45 17/8-21/9:
    --------------------------------------

Tisdag 16.45-18.45 27/9-2/11: (och efter första träffen --> Onsdagar)
    -------------------------------------
    Sofia76
    AuroraBorealis
    icaS
    Missboss
    FiaÅkotten

Söndag 14.45-16.45 9/10-13/11:
    --------------------------------------

Onsdag 16.45-18.45 9/11-14/12:
    ---------------------------------------
    Mjölk
    Äntligen bebis

• FiaÅkotten

icaS tycker också lite synd om dig... *kram* hur är det förresten med din huvudvärk?

• FiaÅkotten

icaS oki ungefär som hos mig då, med huvudvärken alltså men jag är nästan helt säker på att det är bättre med den på riktigt. Oftast iaf
    Vad skönt med spa.... *vill oxå*

• FiaÅkotten

mkt uppdateringar...

Upptäckte idag när jag var hos MVC läkaren att jag ska flytta om 2 veckor... hur ska det gå? jag är ju inte klar direkt? Men jag blev iaf sjukskriven 50% nu i dessa 2v (hon ville helt men jag orkar inte börja vara hemma hela dagarna igen/redan så jag kommer jobba 9-13 mån- fre helt ok. och bättre pengar än helt sjukskriven. Så från 1 oktober så blir jag helt sjukskriven. vilket betyder att jag tar semester hela november istället för oktober och därmed slipper ta ut föräldradagar innan 1/12!!! Wunderbar!

Har även varit och skaffat nytt mobilabbonemang eftersom mitt comviq inte funkat så bra där uppe (funkar inte inne i huset men utanför och inte mellan vännäs och tväråbäck och inte på vägen till stan heller så vad är poängen med den då?) och till abbonemanget för en nätt summa extra fick jag en ny telefon och en naaajs digitalkamera!!!

har haft en del sammandragningar idag men inget fara. går över om jag bara stannar till och hämtar andan.

Hoppas att alla haft en bra dag och att ni får en trevlig helg! Nån som skall göra nåt extra kul??

• FiaÅkotten

sofia76 ta receptet när du hinner just nu är det nemas problemas på den fronten! lät iofs gott....

• FiaÅkotten

missboss tja man är ju inte som vanligt iaf det är ju bara att konstatera. är också på ett helvetes humör ikväll på dagen var jag på toppen humör men det tvärvände av ingen anledning, har iofs inte räknat efter på när jag skulle haft mens men kanske att det har nåt samband...

• FiaÅkotten

gomorron!!

här är en som varit uppe med tuppen njäe lite att ta i men jag vaknar vid 4 vareviga natt nu... och kan inte somna om förrän vid 7 ungefär... tradigt. Men sambon låg och pratade i sömnen så lite kul var det iaf

Jag tror att mitt humör beror lite på att jag känner mig stressad för att hinna allt till flytten och att jag har så jäkla ont i bäckenet att jag själv inte kan bära och flytta runt en massa saker... tror jag.

hoppas ni alla har en lika fin morgon som jag, solen skiner och luften är klar! ska ut med vovvan nu

• FiaÅkotten

har varit på gratis konsert i kungsan nu, det var så najs att göra ¨nåt annat än å packa eller glo på tv för en gångs skull kommer sakna kungsan om somrarna hur är det med såna grejjer i umeå? blir det nåt sånt?

• FiaÅkotten

blåbärspappan jomenvisst absolut! Jag drar igång hela stan... eller...

Gomorron alla! en väldigt kall morgon och min mobil e sönder... mindre bra känns som om jag har otur med sånna grejjer som gjort sig svåra att leva utan så typiskt... jaja
    Nu är det frukost dags!

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?