Inlägg från: FiaÅkotten |Visa alla inlägg
  • FiaÅkotten

Umeåmammor januari-februari?

missboss och sofia76 och ni andra som tipsar om lösningar för förstoppning jag har testat allt som finns på ett boende för dementa dvs nästan allt som finns. + mat som jag normalt blir lite lösare av... jag ger upp... iaf med de kortsiktiga lösningarna tänkte gå å köpa lunelax det brukar vara bra men jag har inte bestämt mig riktigt än...
    och jummie har ju rätt gravida blir lätt förstoppade pga att bebisen trycker på och tarmarna störs. men men vem har sagt att det skall vara enkelt att få barn?

är hemma idag mår som ett utskitet äppelskrutt förkyld och förstoppad och huvudvärk uuuunderbart!! men ganska gla ändå bebis mår strålande ochhade enmans show i morse hehe

vet att jag är lite tidigt ute men är det nån som är intresserad av fika kring 5-6 oktober?

• FiaÅkotten

missboss jag har redan tatt laxoberal hjälpte en aning men det hjälpte inte riktigt... och det är inte farligt men heller inte så vanligt att ge gravida men jag var desperat. så det värsta har ju släppt. tupperware ja det ska bli kul i mitten av okt eller?

icaS tack den värmde! *kraam*

• FiaÅkotten

aurora nej jag tror inte det krockar med yogan med tanke på hur många härifrån som skulle gå

vilka är det nu som går den omgången som har första passet i slutet av september?

• FiaÅkotten

sofia76 jag har varit i stan en gång och försökt hitta mammakläder men jag måste säga att utbudet är bättre här ute i förorten... haha men lindex vid sergel ska tydligen ha rätt bra. sen är det väl de dyrare alternativen som gäller runt karlaplan finns ju growinlife och lite såna... (säljer iofs mina grav jeans som jag inte längre kan ha pga formen på min mage. hehe)

Ja gärna ingredienser kan ju vara värt ett försök!
    funderar på att hälla i mig nån liter guanaban juice brukar få lite fart på magen i normala fall...

Missboss jupp blir bra för min del. jag lä ju iofs ha en heliskes massa att göra men också vara i stort behov av pauser
    Ska bli så kul att börja fixa huset, men samtidigt som jag sagt innan kanske inte bästa timingen...

• FiaÅkotten

aurora jag kommer lösa jack problemet med att jag en gång var tjock och har kvar en kappa sedan den tiden så jag kommer ha den... så länge det går den var inte alls så stor när jag testade den. förra vintern var den som ett tält, jag måste ha lagt ut lite hehe

• FiaÅkotten

hehe skulle ju kunna ta sambons dunjacka men då skulle det verkligen se roligt ut, som en svart stor boll med ben... hihi... som tur är är iaf jag mkt varmare i mig själv nu än när jag inte är gravid...

• FiaÅkotten

Ana gomorron kul med lite breakdance jag har haft lite mjölk i framförallt den ena ett bra tag nu inte så att det stör men det finns lite där så länge man inte klämmer på dem så kommer det iaf inte mer... inget ovanligt alls att det kommer tidigt...

• FiaÅkotten

missboss vad mysigt det är najs med känsliga killar min är kanske lite väl ibland men han har ju iofs lärt mig att inte stänga in mig hela tiden.

icaS det går nog bra tror du inte? vad tror dem att det är för nåt?

nej nu ska jag gå å lägga mig.. men det blir nog svårt att sova min käre sambo är på fest på liiidingööö (fy bubblan) med sina jobbarkompisar och ja jag har helt enkelt blitt svartsjuk av mig så jag tycker inte alls det är kul... ikväll är jag nog dessutom missunnsam och allmänt bitchig också men gör mitt bästa för att dölja det så att han kan ha kul... hoppas bara han kommer hem inatt har aldrig varit nån fan av att sova över och inte av att min partner gör det heller men det är ju en bit för honom att åka... oj nu ringer han

• FiaÅkotten

Missboss
    nej det var ingen fara bara det att jag är så ovan att känna så, jag somnade och vaknade vid halv 5-5 som vanligt så kom han vid 10 över ingen fara. anledningen till att jag blivit sur innan är väl att han sagt (andra gånger för länge sen) att jooo han kommer komma hem redan vid 1!! och så har ingen varit hemma när jag börjat jobbet vid 7 och ingen har heller hört av sig då har jag varit förbannad. med rätta tycker jag. det är väl det och alla nya gravida käsnlor som gör mig lite sotis. sen tycker jag att det är lite orättvist att jag knappt kan gå av foglossningen och han mår prima och kan gå å festa därav allmän missunnsamhet... inget allvarligt egentligen jag kanske överdrev lite.

Han lär iaf sova gott större delen av dagen idag....

Hur har ni alla det idag?

• FiaÅkotten

Mjölk det hade jag inte heller velat ha, passar liksom inte mig men tur att det finns för alla smaker jag gillar också att gå ut inte festa direkt men äääälskar att gå ut och shejka litte eller mycket, vi brukade åka på speciella trance kryssningar och så ibland (några gånger om året) och på street parade i zürich och verkligen stampa loss och jag saknar det lite måste jag erkänna... men men det är bara å vänta på rätt tillfälle!

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?