Inlägg från: Missboss |Visa alla inlägg
  • Missboss

Umeåmammor januari-februari?

Lägger in våra nya tjejer i listan!!!

December:

18. fjunfjunet

Januari:

5. Mie
    7. Auroraborealis (32 år och bor på Öbacka)
    8. lenfre
    11. ana1979
    12. Bergeli
    18. Mjölk (30 år, V. Ersboda)
    23. sofia 76 (29 år, Röbäck)
    26. Lisabetta

Februari:

2. Äntligen bebis
    11. Missboss (28 år, Teg)
    14. Sussieohl
    19. Jummie
    26. blond lucia

• Missboss

Välkommen hit alla nya!!!

Mjölk: *funderar* Undrar om det inte går en badbuss till betnessand. Kolla med länstrafiken.

bergeli: Ha en skön semester!!!! Jag jobbar sista timmarna nu och sedan är det 4 veckors semester *underbart* Kan tänka mig att allt blev så mer verkligt när ni fick höra hjärtljuden. Jag längtar tills vi får höra dem oxå. Íofs så har vi iaf sett Plutten på skärm och jag har två bilder som hänger på kylskåpet. För våran del så hägrar inskrivningen på måndag.

Kram på er tjejer

• Missboss

Nä, nu skiter jag i jobbet och far hem. Varför sitta här sista 25 minuterna och bara längta.. NU GÅR JAG PÅ SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sticker iväg till nästansjö i morgon och tar Åsele marknad på söndag. Ha en skön helg nu alla tjejer för jag kommer att vara borta härifrån nu ett tag..

AuroraBorealis: Ha en skön semester!!!!
    Ica S: De veckorna går for, lovar!!!

Kram

Camilla

• Missboss

Lägger in sista tillskotten på listan, FiaÅkotten samt Idapida. Välkommen hit!! Om ni vill så får ni gärna kopiera lista och skriva in ålder och vars ni bor.

December:
    17. FiaÅkotten
    18. fjunfjunet

Januari:

5. Mie
    8. lenfre
    11. ana1979
    12. Bergeli
    14. Idapida
    23. sofia 76 (29 år, Röbäck)
    26. Lisabetta

Februari:

2. Äntligen bebis
    5. Icas (36 år, H-sund)
    11. Missboss (28 år, Teg)
    14. Sussieohl
    19. Jummie
    26. blond lucia

• Missboss

Hallo allesammans!!!

Hur står det till för alla?? Här är det bara toppen, mår kanon helt enkelt förutom att jag är snuskigt trött. Är värre än pensionärerna *skrattar* Måste sova middag samt att senast halv elva går startskottet för sängen. Redan vid åtta igår kväll så kände jag att nu måste jag lägga mig och sova. Höll ut till elva

Har varit uppe i Vilhelmina i helgen och sen stannade vi av på Åselemarknaden på vägen hem idag. Det var inte mycket som fanns där *besviken*

FiaÅkotten: Jag jobbar i vännäs men bor här på teg. Tväråbäck är fint!!

Jummie: Det där är knepigt.. En kompis till mig har mått som en sork och kräkts i 7 månader med alla barnen, 2 flickor och 1 pojke. Själv har jag blivit spådd att första ska bli en flicka, gjorde ringtestet där det sa att första skulle vara en flicka och andra en
    pojke. Drömde 2 dagar innan bim att det kom en död släkting till sambon som sa: VAd trevligt att träffa dig som är gravid med en dotter men du vet inte om det. Sambon är helt övertygad om att det blir en pojke. En tjej finns inte med på hans karta *flinar*

Mjölk: Jag sviker inte även om jag har semester NÄr blir du ledig då?

ana1979: Du har ju haft kanonväder iaf. Bättre än hur det verkar se ut för min första vecka *suckar*

Idapida: Det är inte så länge kvar innan vi alla kommer att vara mammalediga Oftast brukar man inte hinna med och så är vi där. Lycka till med jobbandet?

Sofia76: Du har ju åtminstone husbygget att se fram emot *avis* Vårat ligger i plannämden just nu och det kommer nog inte att hända mycket förrän i september kanske. Så september, oktober nästa år så kanske vi har vårat hus om allt går som det ska *suckar*

Oj vad långt det blev *L* Ha en skön kväll nu!!!

• Missboss

Jummie: I natt drömde jag oxå att det blev en tjej *skrattar* Ja, det är ju bara att vänta och se vad det blir.. Det var för 4 år sedan jag spådde mig och första barnet skulle bli en tjej och andra kunde hon inte se. På ringtestet så skulle det bara bli 2 barn. Enligt kinesiska testet skulle det bli en flicka Just därför blir det en pojke, för allt säger att det ska bli en flicka.. Jag skulle vilja veta innan h*n föds. Ja, vi får väl se om vi träffs på bb och vad det blir..

Pussmun: Välkommmen hit!!!!

• Missboss

Mjölk: Det kommer att gå fort, utav bara farten Det var inge bra att du inte kan sova.. En annan har problemet att jag sover för mkt.. Men jag har även börjat att få ont i ryggen, nere vid svanken.

Trevligt att höra att det är inte bara jag som är uppsvullen. Fast när vi tog ett v11 kort så tycker jag att jag ser smalare ut på kortet än i verkligenheten, hur går det ihop? Å mindre magen nu än i v 9 *skumt*

IcaS: Håller med dig att det är ju något alldelens underbart vi får.. Det är bara synd att det ska ta sån tid när de är under uppbyggnad

• Missboss

Jag är förstagångsmamma!!

Nu har vi varit på inskrivningen, allt såg bra ut. Hb 135, fått ultraljudtid 9/9 och ny tid hos bm efter ul.

• Missboss

IcaS: *skvätter lite hb till dig* Tror att det har kanske med att göra att jag äter Triobe, folsyra, b12 samt b6. Har haft väldigt dåliga värden av det tidigare pga en del orsaker. Jag hoppas ju bara att hb fortsätter att vara så bra att jag slipper äta järntabletter. Kan inte påstå att jag har någon bra kost heller *S* Jag gjorde ett vul i v 8+6 och jag håller verkligen med om att det var skithäftigt att se hjärtat och den där lilla ostkroken. Läkartid?? Får man såna i h-sund?

FiaÅkotten: Mår du dåligt??

• Missboss

Mor Lina: Välkommen hit!!!

FiaÅkotten: Det lät inte alls någe trevligt så jag förstår dina tankar. Jag hoppas verkligen att du får må bättre så du får njuta av graviditeten snart *kram*

IcaS: Det där lät besvärligt, jag hoppas att du järnvärde får bli bättre och att du får må bra den här graviditeten fullt ut och slipper hsfg igen.

Sofia76: Glömde ju att säga att det är i Täfteå vi ska bygga.

Hur mår ni andra i övrigt då?? Jag mår oförskämt bra, jag hade mitt illamående dygnet runt i 1½-2 veckor men sedan inget. Det känns knappt att jag är gravid förutom att jag gjorde bort mig ordentligt igår. Vi gick på bio igår kväll och såg Fantastic 4 och jag tänkte att jag tar det lugnt med drickan. Det gjorde jag men 40 min innan filmen var slut så kändes det som att min blåsa skulle spricka.

Uppdaterar lite:

December:
    17. FiaÅkotten (25 år from 1 Oktober bo i Vännäs, ga tväråbäck första bebben!!)
    18. fjunfjunet

Januari:

5. Mie (28 år, Tomtebo, förstagångsmamma)
    8. lenfre
    11. ana1979
    12. Bergeli
    14. Idapida(27 år, Haga)
    23. sofia 76 (29 år, Röbäck, 1:a barnet)
    26. Lisabettan (24 år, 1:a barnet)

Februari:

2. Äntligen bebis
    5. Icas (36 år, H-sund, 2:a barnet)
    11. Missboss (28 år, Teg; 1:a barnet)
    14. Sussieohl
    19. Jummie
    25. Pussmun
    26. blond lucia
    28 Mor Lina (H-sund)

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?