Underbart med bonusbarn!!!! =)
Om barnet som person hade varit lättare att tas med så hade det underlättat för min del även ifall det inte hade räddat situationen fullständigt.
Jag avundas de som med öppna armar kan ta till sig ett barn från en tidigare kärlek i sin mans liv, det hade underlättat väldigt mycket.
Ledsamt bara att det inte är så för mig och många andra, utan barnen från tidigare förhållande snarare är en börda än ett nöje.
Men man biter ihop och försöker att inte låta barnet märka något, man är trots allt rädd om sin man som värnar om barnet av olika anledningar och kan offra en hel del.
Allt varannan vecka, inget varannan vecka som det är för mig, varannan vecka har jag det liv jag önskat jag hade heltid.
Nej, jag tänker inte lämna min man. Hade förhållandet varit nytt och jag hade haft samma insikt som nu så DÅ hade jag lämnat honom, men nu med gemensamt barn och stark kärlek sväljer man det mesta, t.o.m en annan kvinnas barn.
Och ja, barnen har samma far, jag vet att de är halvsyskon men jag tror inte att vårat gemensamma barn kommer se min mans barn sedan innan på samma sätt som sina riktiga syskon; helsyskon när de kommer.
Det lär bli ett par, härligt med många barn
Våra barn.