Hur snabbt kom er ÄL igång efter missafall?
Precis som frågan lyder; kom ÄL och mens igång direkt, dvs efter missfallsblödningen eller först efter en mens?
Precis som frågan lyder; kom ÄL och mens igång direkt, dvs efter missfallsblödningen eller först efter en mens?
Jag undrar om ÄL kan komma igång under mf blödningen? (om man blöder lite grann en tid efter mf)eller precis efter det slutat blöda? Fick mf 15 okt runt där...blödde rikligt i 3 dagar sen blödde jag lite grann under ca 2,5 vecka. Hoppas nån förstår va jag menar. kram på er
har läst runt lite här på FL och de verkar som om ÄL kan komma igång som vanligt 2 veckor efter mf. Alltså för min del den 30 okt. Blödde inget då och vi sexade en del. Kan det va så att det kanske tog sig då igen och att ÄL testet jag tog i söndagskväll visade stegring pga graviditet??? hmm...liiiiten chans kanske?
Isåfall BIM imorgon eller så har jag ÄL nu (som testet visade)och BIM om ca 2 veckor. hmm..snurrigt värre.
Puffar upp..
Hej alla härinne.. =)
Jag fick mitt senaste ma nu 17 oktober. Blödde i nästan 2 veckor ungefär. Har fortfarande inte fått tillbaka min mens.. är nu på dag 33. Mitt ma före detta va den 5 maj o då kom mensen redan efter 27 dagar....
Så himla typiskt att de ska krångla nu, har alltid haft regelbunden mens på 27-28 dagar emellan...
Vi har ju sexat loss en hel del sen jag slutat blöda men kan man ha sån tur att de har tagit sig.. hmm känner inga grav symptom så de e väl föga troligt (möjligtvis lite illamående men de e väääääldigt lite) ... Sambon har ju varit o jobbat borta emellanåt oxå.. så man har ju inga större förhoppningar men ändå finns ju de där lilla lilla lilla hoppet ändå....
Kram alla!
Hejsan.
Självklart finns hoppet kvar, det gör det för oss oxå.
Hade mitt mf för snart 2 veckor sen. Vi sexar på vi med.
Man önskar ju att det ska ta sig direkt igen....
*ÖNSKAR*
TROR JAG HAR ÄL!!!!!!!!!!!!
*JIPPIE*
Kan det verkligen komma igång så fort??
Måste sexa till det.....
Ett pessimistiskt inlägg: för mig tog det 6 mån och 3 hormonbehandlingar för att få igång min äl efter skrapningen . Väldigt ovanligt enligt läkarna men trots allt en risk att det tar tid...
Jag hoppas ju att det går bra denna gången.
Precis när man släppt taget om bebisverkstan så blir man gravid sen MF och nu sitter man här igen som man gjorde förut, letar symptom hela tiden.
Lycka till till dig oxå..
Tråkigt att höra att du haft oturen fler en en gång. *Beklagar*
Jag fick mitt MF den 6/11 var då i vecka 6+1.
Det var tidigt MF men man var ju överlycklig över att man äntligen hade fått ett plus efter alla års väntan.
Man vill ju inget hellre än att få en till.
Min dotter är nu 6 år och behöver ju ha ett syskon.
Ja du, tänk vilken julklapp det hade varit.
Jag gjode ju det felet med min grav (MF) att jag berättade för våran dotter.
Och när det blev MF blev hon jätteledsen, men jag var ju så glad att jag äntligen hade fått det efterlängtade plusset.
Men jag fick ju berätta för henne att det var nog så att bebisen i mammas mage var sjuk.
Hon tog det bra bara vi lovade att vi skulle försöka få en till bebis i mammas mage, och det kunde vi ju lova att vi skulle försöka göra.
Å vad jag vill att min man ska komma hem nu så vi kan mysa lite till.
"Känn ingen press, inte alls!!" Eller hur....
Tråkigt att höra att det varit/är ett tungt år för er, beklagar verkligen.
Då hoppas jag verkligen att vi båda får ett stort plus.
Tänk vad mycket annat man kunnat tänka på om man skulle få ett. Hi hi..
Ja man vill ju helst inte få MF igen..