• Jaxon

Hur snabbt kom er ÄL igång efter missafall?

Hej alla härinne.. =)

Jag fick mitt senaste ma nu 17 oktober. Blödde i nästan 2 veckor ungefär. Har fortfarande inte fått tillbaka min mens.. är nu på dag 33. Mitt ma före detta va den 5 maj o då kom mensen redan efter 27 dagar....

Så himla typiskt att de ska krångla nu, har alltid haft regelbunden mens på 27-28 dagar emellan...

Vi har ju sexat loss en hel del sen jag slutat blöda men kan man ha sån tur att de har tagit sig.. hmm känner inga grav symptom så de e väl föga troligt (möjligtvis lite illamående men de e väääääldigt lite) ... Sambon har ju varit o jobbat borta emellanåt oxå.. så man har ju inga större förhoppningar men ändå finns ju de där lilla lilla lilla hoppet ändå....

Kram alla!

° ★ Väääääntar ★ °
  • Jaxon
    Lovergirl80 skrev 2008-11-18 14:05:51 följande:
    Hejsan.Självklart finns hoppet kvar, det gör det för oss oxå.Hade mitt mf för snart 2 veckor sen. Vi sexar på vi med.Man önskar ju att det ska ta sig direkt igen....*ÖNSKAR*
    Ja det är de enda man önskar sig just nu... =)
    ღ ღ Jag tar inget för givet....ღ ღ
  • Jaxon
    Lovergirl80 skrev 2008-11-19 17:25:50 följande:
    TROR JAG HAR ÄL!!!!!!!!!!!! *JIPPIE*Kan det verkligen komma igång så fort??Måste sexa till det.....
    Grattis.. har du testat me stickor eller?  Jag är på dag 34, ingen äl va jag vet o ingen mens.. suck.
  • Jaxon
    Lovergirl80 skrev 2008-11-19 19:09:50 följande:
    Svar på #19Har inte testat men det känns som det brukade göra. Ett hopp iallafall.Brukar inte testa inför ÄL.Men jag hoppas. Vi får väl se..
    Skönt att det verkar ordna sig för dig.

Kram
  • Jaxon
    Lovergirl80 skrev 2008-11-20 09:48:06 följande:
    Jag hoppas ju att det går bra denna gången.Precis när man släppt taget om bebisverkstan så blir man gravid sen MF och nu sitter man här igen som man gjorde förut, letar symptom hela tiden.Lycka till till dig oxå..
    Ja visst är det jobbigt.. tillbaka till ruta ett hela tiden... =( Blä! Och en annan har ju lixom inte hela livet på sig heller.. fyller ju 36 i januari.. suck. Det är mitt största stressmoment faktiskt...

När fick du ditt mf, vilken vecka va du i?

Jag fick i maj ett ma i v 17 och sen fick jag ett till ma i v 9 nu i oktober.

Kram
  • Jaxon
    Lovergirl80 skrev 2008-11-20 10:00:53 följande:
    Tråkigt att höra att du haft oturen fler en en gång. *Beklagar*Jag fick mitt MF den 6/11 var då i vecka 6+1.Det var tidigt MF men man var ju överlycklig över att man äntligen hade fått ett plus efter alla års väntan.Man vill ju inget hellre än att få en till.Min dotter är nu 6 år och behöver ju ha ett syskon.
    Precis man vill ju inget hellre än att få ett syskon. Min son är 12 o han vill inget hellre än att bli storebror.. =( Tycker så synd om honom...  Tänk om man kunde få ett plus till jul? Det är min dröm just nu.. =)
  • Jaxon
    Lovergirl80 skrev 2008-11-20 10:42:18 följande:
    Ja du, tänk vilken julklapp det hade varit.Jag gjode ju det felet med min grav (MF) att jag berättade för våran dotter.Och när det blev MF blev hon jätteledsen, men jag var ju så glad att jag äntligen hade fått det efterlängtade plusset.Men jag fick ju berätta för henne att det var nog så att bebisen i mammas mage var sjuk.Hon tog det bra bara vi lovade att vi skulle försöka få en till bebis i mammas mage, och det kunde vi ju lova att vi skulle försöka göra.Å vad jag vill att min man ska komma hem nu så vi kan mysa lite till."Känn ingen press, inte alls!!" Eller hur....
    Vi hade oxå berättat för sonen... båda gångerna. Jättetråkigt. Sen omkom sonens pappa i motorcykelolycka i somras oxå så de har varit väldigt tungt i vår familj, ÄR tungt kan jag väl säga.. Allt känns så hemskt.. =(

Vi gör typ allt för att få ett nytt plus... även fast de iblan blir sex på beställning.. ha ha.. Men än så länge är lågan på topp o det är jag glad för.. vet ju andra som har stora problem med sexet bara för att det mer blir som bebistillverkning...  Min sambo är borta o jobbar ibland 2 veckor i sträck, så de gör ju inte saken lättare direkt.. =)

Men men ett plus i juklapp - JA TACK!

Kram
  • Jaxon
    Lovergirl80 skrev 2008-11-20 14:03:54 följande:
    Tråkigt att höra att det varit/är ett tungt år för er, beklagar verkligen.Då hoppas jag verkligen att vi båda får ett stort plus.Tänk vad mycket annat man kunnat tänka på om man skulle få ett. Hi hi..
    Ja man skulle bli sååå glad. Fast jag kommer ju såklart o va orolig så in i bomben när jag får mitt plus...men det är en annan sak för självklart kommer jag o bli superglad.

Vi håller tummarna nu att de blir ett plus så vi får varsina gosiga bebisar -09.

Svar på tråden Hur snabbt kom er ÄL igång efter missafall?