Inlägg från: Spindelskratt |Visa alla inlägg
  • Spindelskratt

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Låter kanon bra

cissilisa skrev 2008-10-13 12:00:30 följande:
    Det fanns jättsnygga svart/vita hårda kartonger med lock (typ medaljongmönster på) i fredags. Prsiset låg mellan 15-40 kronor tror jag ca...Inte såna man sätter ihop men stapelbara.
  • Spindelskratt

När vi åkte med Loke då 6mån så la vi han ovanpå alla kläderna, där somnade han gott. Bullade även upp honom så han kunde sitta o titta lite. Hade lesaker med som jag band fast i vagnen, funkade skitbra. Burkmat/flaska gick bra att värma i micron i cafeterian. Jag hade två blöjor o våtservetter i handväskan + haklapp.

Gelis skrev 2008-10-15 10:02:29 följande:
    aaahhh jag åker på lördag!!! längtar så, både sambon och 7 månaders ska med några tips på vad man ska tänka på med liten? har inte varit där på ett år...
  • Spindelskratt

Någon som vet om det finns:
    Trådkorgar med stativ (ni vet typ vita korgar som man kan dra ut)

Sängmobil med spegel helst

Kabinväskor till barn

• Spindelskratt

Tack, då ska jag kika

MissKaos skrev 2008-10-27 09:35:28 följande:
    Sängmobil köpte jag men inte med spegel, finns i mitt galleri i kartongen. Pris 149 (babyproffsen harsamma för 349) fanns även från Ficherprice..
  • Spindelskratt

Är det inte höstlov denna vecka?

• Spindelskratt

Precis vad jag tänkte Hoppas bara att alla hösthandlar inte har köpt allt utan att de lämnat något kvar åt oss

Någon som vet hur ofta de får varor o fyller på, har varit där många gånger men aldrig sett någon personal som fyller på hyllorna. Eller de kanske gör det efter stängning/innan öppningen.

Smurfan28 skrev 2008-10-27 12:45:21 följande:
    Toppen ... då slipper jag alla höstlovshandlare då jag åker nästa vecka
  • Spindelskratt

Vad bra då ska det nog finna det jag behöver när vi åker nästa vecka

• Spindelskratt

Finns det bäveroveraller till barn typ 98-104? eller liknande?

• Spindelskratt

Någon som vet om de har Bävernylon overaller till barn?
    Och Lucia linne i stl 128?

• Spindelskratt

Någon som vet om de har babybjörns bärsele?
    Och vad priset i så fall är.

Åker om exakt en vecka o listan har börjat göras för fullt

• Spindelskratt

Tack, Vet du om dem är bra?

Smultronhjärta skrev 2008-11-04 18:34:40 följande:
    Nope- inga Babybjörnprodukter..Men finns en sele från Gekås egna märke Babyboom och ibland en från Fisher Price
  • Spindelskratt

Så besviken jag är!

Var där i tisdags o handlade massor.
    Köpte även en pyjams till sonen 2år. En med bilar på, fanns med svart botten o gråa ärmar o med tryck med bilar på magen.
    Har tvättat den ensam i maskinen nu o tog ut den o fick en chock! Trycket är borta, det är bara vita prickar överallt.

Vad gör jag?
    Ska jag ringa till dem o posta den, får man pengarna tillbaka då eller? Känns inte kul att be om en likadan.

Tror den kostade runt 70kr. Inte så mkt men ändå. Första gången jag råkar ut för en dålig vara...

Fler som handlat just den pyjamasen o tvättat den?

• Spindelskratt

Tack får göra det o hoppas det går bra med byte.

yoshimi skrev 2008-11-13 17:46:26 följande:
    Ring upp dom, dom brukar vara bra på reklamationer.
  • Spindelskratt

Hmm...vad tvättar du på din då? Trycket ser hemskt ut, ska ta en bild o lägga ut.

jajja81 skrev 2008-11-13 21:14:53 följande:
    Jag har handlat den och hunnit med att tvätta den 2 ggr, en av min sons favorit pyjamasar. Trycket är lika fint som när vi köpte den!
  • Spindelskratt

Det finns bild på tröjan i mitt galleri, för den som vill se hur jag menar.

Hur gör man med kvittor när man ska byta, kan man ta kopia på det eller ska man lämna originalet?

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8