GeKås/Ullaredtråden volym 8
Låter kanon bra
Låter kanon bra
När vi åkte med Loke då 6mån så la vi han ovanpå alla kläderna, där somnade han gott. Bullade även upp honom så han kunde sitta o titta lite. Hade lesaker med som jag band fast i vagnen, funkade skitbra. Burkmat/flaska gick bra att värma i micron i cafeterian. Jag hade två blöjor o våtservetter i handväskan + haklapp.
Någon som vet om det finns:
Trådkorgar med stativ (ni vet typ vita korgar som man kan dra ut)
Sängmobil med spegel helst
Kabinväskor till barn
Tack, då ska jag kika
Är det inte höstlov denna vecka?
Precis vad jag tänkte Hoppas bara att alla hösthandlar inte har köpt allt utan att de lämnat något kvar åt oss
Någon som vet hur ofta de får varor o fyller på, har varit där många gånger men aldrig sett någon personal som fyller på hyllorna. Eller de kanske gör det efter stängning/innan öppningen.
Vad bra då ska det nog finna det jag behöver när vi åker nästa vecka
Finns det bäveroveraller till barn typ 98-104? eller liknande?
Någon som vet om de har Bävernylon overaller till barn?
Och Lucia linne i stl 128?
Någon som vet om de har babybjörns bärsele?
Och vad priset i så fall är.
Åker om exakt en vecka o listan har börjat göras för fullt
Tack, Vet du om dem är bra?
Så besviken jag är!
Var där i tisdags o handlade massor.
Köpte även en pyjams till sonen 2år. En med bilar på, fanns med svart botten o gråa ärmar o med tryck med bilar på magen.
Har tvättat den ensam i maskinen nu o tog ut den o fick en chock! Trycket är borta, det är bara vita prickar överallt.
Vad gör jag?
Ska jag ringa till dem o posta den, får man pengarna tillbaka då eller? Känns inte kul att be om en likadan.
Tror den kostade runt 70kr. Inte så mkt men ändå. Första gången jag råkar ut för en dålig vara...
Fler som handlat just den pyjamasen o tvättat den?
Tack får göra det o hoppas det går bra med byte.
Hmm...vad tvättar du på din då? Trycket ser hemskt ut, ska ta en bild o lägga ut.
Det finns bild på tröjan i mitt galleri, för den som vill se hur jag menar.
Hur gör man med kvittor när man ska byta, kan man ta kopia på det eller ska man lämna originalet?