GeKås/Ullaredtråden volym 8
Traktor med släp är från ålder 2-5år o kostar 495kr. (tror jag det var) Får leta fram kvittot...Men inte mer än 500kr var det.
Traktor med släp är från ålder 2-5år o kostar 495kr. (tror jag det var) Får leta fram kvittot...Men inte mer än 500kr var det.
Vi har med en 2-åring. Vi fyllde en vagn med endast kläder o la våra jackor överst så kunde gossen sitta på högen, mera bekvämt än att sitta i kundstolen flera timmar. Han somnade sedan på högen. Då ställde vi den andra kundvagnen som var full på en kundparkering o hämtade bara en till. Gick utmärkt! Inga problem alls när vi kom till kassan.
Var där i tisdags o då höll e på med montern för julsakerna. En del var redan framme så jag gissar att det inom kort är fullt med julsaker där.
skrutt snutt skrev 2008-09-06 10:43:01 följande:
Är det korkat att åka dit lördagen den 1 nov?
Vad tror ni om att åka tisdag v45 efter höstlovet? Är det lönt eller kommer mkt att vara slut då?
Är mest ute efter babykläder samt barnkläder, julklappar o div annat.
Symaskin, finns det?
Är ju barnbidrag då, fast folk handlar kanske till helgen istället.
När är höstlovet? Funderar på att åka tisdag en 4 nov. Dum dag eller kan det funka?
Vet någon om det finns följande:
Dammsugarpåsar
Plastbackar med lock till förvaring i olika storlekar
Okej, då reser vi efter det. Hoppas bara inte allt är slut då
Ojdå, tror du det är massor av folk hela veckan då eller ?!
Aha, har inte så noga koll på alla lov. Men Tisdag den 11 funkar ju med för oss, tror jag...