• SoulBlazy

Sent plus?

hej där jag plussade igår på bim+16 å då har jag testat mkt tidigare oxå på bim å sen någon dag efter bim osv :)

• SoulBlazy
    MRobson skrev 2008-08-31 17:28:56 följande:
    Men du har inte haft någon mensliknande blödning runt BIM då?
    jo....men många här säger att när dem skulle haft mens när dem är gravida så har dem fått nå sånna där missfärgade blödningar osv....
    antingen bruna eller röda.
  • SoulBlazy
    Maadeleine skrev 2008-08-31 17:30:23 följande:
    Oj! Grattis alla fall så kul för dej :)Men hur kände du efter bim då? Symtomer osv?man börja ju fundera när det inte tittat fram nått blod men inget plus ändå, och helst när man varit regelbunden hela tiden med mensen! Så varför skulle mensen va sen massa dagar just nu :S
    jag har inte haft nå symtom alls.... skumt nog.....jo min är alltid regelbunden annars den med. men denna gången var den jätte sen.....jag testade juh som sagt på bim å fick neg sen på bim +3 sen på bim+6 neg då oxå ....å igår testa jag för att jag var less på min mens så plussa jag...:) tackar
  • SoulBlazy
    MRobson skrev 2008-08-31 17:37:24 följande:
    Ok. Grattis! Men du hade alltså mens och plussade ändå?Börjar fundera eftersom jag har så ont ibland. men jag har testat typ BIM + 7 och negativt efter mens?!
    nej inte mens men skumma blödningar..... men är man låghormonare så kan det ta ett bra tag innan man får +
  • SoulBlazy
    Maadeleine skrev 2008-08-31 17:46:53 följande:
    Fasen va coolt, men alltså ja har inte ens haft nån blödning eller nått, bara vita flytningar bara lite dock.. Man kanske spänner sej eller så, men alltså det har man ju gjort förut med, men ändå har mensen kommit på 28/29 dagar.. Men just nu denna månad kommer den inte, :S
    fasen va skummt...men ett tips.....jag har oxå använt billigatester å de var dem jag fick minus med...sen testa jag med rfsu igår å +ade å nu har jag köpt cb idag för att testa imorn å va helt säker...
  • SoulBlazy

när jag testade med billigatester kissade jag på morgonen å igår kissade jag direkt när jag köpte testet på dagen :) men om du är låg hormonare som jag så är det inte säkert att du får nå + nu heller....jag fick juh som sagt vänta 16 dagar för ett svagt +.... skulle ha ringt bm å boka tid för blodprov å kollat så istället imorn om jag inte hade fått + men nu fick jag juh de..:)

• SoulBlazy
    Maadeleine skrev 2008-08-31 18:23:49 följande:
    Ok ska prova köpa ett sånt test och testa med, annars får ja ge mej några dagar och vänta och se!
    precis :D kan va ett tips iaf :)
  • SoulBlazy
    Andersson81 skrev 2008-08-31 19:58:22 följande:
    Vad menas med låghormonare??Jag är på BIM +5, gjorde - på BIM+1 och på BIM +3Längtar o hoppas på ett stort +++++
    när man är låghormonare utsöndrar kroppen inte lika starkt/mkt hormon som i vanliga fall under en graviditet...då kan man få minus fast man ska ha + på testen....bäst att ringa till gyn eller bm å be om blodprov samt ultraljud för att kolla upp...kan juh va nå annat som spökar oxå. ...
  • SoulBlazy
    Andersson81 skrev 2008-08-31 20:45:54 följande:
    Jag har ju PCO fast en mild version. Jag fick äta många piller o ta sprutor för att bli med Amanda..Men det är ändå ovanligt att min mens hoppas över... o är så här pass sen.Samt alla symptom jag har.Flytningar, öm mage, ömma bröst, kissar ofta, humörsvängningar, sug efter sött mmSka köpa test i veckan o ta igen
    Ja gör så.... får du inget + då kan de nog vara en ide att höra av sig till bm och kolla upp som sagt.lycka till nu :)
  • SoulBlazy
    Trynträ skrev 2008-08-31 21:48:18 följande:
    Ååå man får gratulera.
    Tackar tackar :D
Svar på tråden Sent plus?