Sent plus?
Hejsan!
Alltså ingen mens i siktet och imårn är det BIM+4
Och inget plus på stickan :S Ni som fått plus sent? Hur sent då? Hoppas någon kan komma med lite svar, förvirrad tjej!
Hejsan!
Alltså ingen mens i siktet och imårn är det BIM+4
Och inget plus på stickan :S Ni som fått plus sent? Hur sent då? Hoppas någon kan komma med lite svar, förvirrad tjej!
Vill oxå veta. Har haft en kortare mens en vanligt men har massa mensvär när mensen är över...aldrig känt så innan.
hej där jag plussade igår på bim+16 å då har jag testat mkt tidigare oxå på bim å sen någon dag efter bim osv :)
Men du har inte haft någon mensliknande blödning runt BIM då?
Jag testade + 2 veckor efter bim... Har oxå varit med om ett minus trots grav...
Ok. Grattis! Men du hade alltså mens och plussade ändå?
Börjar fundera eftersom jag har så ont ibland. men jag har testat typ BIM + 7 och negativt efter mens?!
Min kompis fick plus 4 dagar efter bim, negativt innan. Jag var gravid förra året och fick då ett svagt plus i v 5-6 med morgonurinen. Testade igen lite senare samma dag och då var det negativt, svagt plus igen dagen efter... Det hela slutade i missfall dock.
Väntar nu själv på mens eller plus och kollade igenom mina gamla anteckningar. Testade minus i morse och tänkte att det är kört, men när jag läste om förra gången kom hoppet tillbaka :)