• Maadeleine

Sent plus?

Hejsan!

Alltså ingen mens i siktet och imårn är det BIM+4
    Och inget plus på stickan :S Ni som fått plus sent? Hur sent då? Hoppas någon kan komma med lite svar, förvirrad tjej!

• Svar på tråden Sent plus?
  • Maadeleine
    SoulBlazy skrev 2008-08-31 17:28:01 följande:
    hej där jag plussade igår på bim+16 å då har jag testat mkt tidigare oxå på bim å sen någon dag efter bim osv :)
    Oj! Grattis alla fall så kul för dej :)
    Men hur kände du efter bim då? Symtomer osv?
    man börja ju fundera när det inte tittat fram nått blod men inget plus ändå, och helst när man varit regelbunden hela tiden med mensen! Så varför skulle mensen va sen massa dagar just nu :S
  • Maadeleine
    MRobson skrev 2008-08-31 17:28:56 följande:
    Men du har inte haft någon mensliknande blödning runt BIM då?
    Nej inget alls, bara typ jätte lite vita flytningar :S
  • Maadeleine
    SoulBlazy skrev 2008-08-31 17:33:33 följande:
    jag har inte haft nå symtom alls.... skumt nog.....jo min är alltid regelbunden annars den med. men denna gången var den jätte sen.....jag testade juh som sagt på bim å fick neg sen på bim +3 sen på bim+6 neg då oxå ....å igår testa jag för att jag var less på min mens så plussa jag...:) tackar
    Fasen va coolt, men alltså ja har inte ens haft nån blödning eller nått, bara vita flytningar bara lite dock.. Man kanske spänner sej eller så, men alltså det har man ju gjort förut med, men ändå har mensen kommit på 28/29 dagar.. Men just nu denna månad kommer den inte, :S
  • Maadeleine
    Goldentear skrev 2008-08-31 17:31:16 följande:
    Jag testade + 2 veckor efter bim... Har oxå varit med om ett minus trots grav...
    Oj då, Hade du nån blödning då eller så? Hur kännde du?
    Har testat med billigatester nu tre dagar men visar inget plus, man undrar bara varför mensen skulle va sen just nu när den aldrig varit det innan, än fast man spänt sej då också..
  • Maadeleine
    SoulBlazy skrev 2008-08-31 17:54:10 följande:
    fasen va skummt...men ett tips.....jag har oxå använt billigatester å de var dem jag fick minus med...sen testa jag med rfsu igår å +ade å nu har jag köpt cb idag för att testa imorn å va helt säker...
    Oki, kanske man ska köpa ett test imårn då, pinkade du med morgonurin då eller?
  • Maadeleine
    SoulBlazy skrev 2008-08-31 18:03:36 följande:
    när jag testade med billigatester kissade jag på morgonen å igår kissade jag direkt när jag köpte testet på dagen :) men om du är låg hormonare som jag så är det inte säkert att du får nå + nu heller....jag fick juh som sagt vänta 16 dagar för ett svagt +.... skulle ha ringt bm å boka tid för blodprov å kollat så istället imorn om jag inte hade fått + men nu fick jag juh de..:)
    Ok ska prova köpa ett sånt test och testa med, annars får ja ge mej några dagar och vänta och se!
  • Maadeleine

ett plus ett skrev 2008-09-01 14:16:40 följande:

Jag har pratat med en gammal granne som är barnmorska och hon trodde att det nog var äl jag hade förra tisdagen. Fick en slemklump med lite blod i och mensvärk. På äl-testerna blev det dessutom två streck (ett svagare), det har jag aldrig fått förut, så stegringen var kanske en eller två dagar innan. Hon sa att eftersom jag inte haft äl på väldigt länge kan kroppen ha försökt veckan innan och därför hade jag mensvärk då med och att den nu gjorde ett nytt försök. Så gravtesterna jag gjort var ju isf rätt onödiga eftersom det är en vecka kvar till bim isf :) Min mensvärk har släppt lite, bara svagt molande kvar nu, men hon sa att det kan bli så i början när kroppen ska komma igång igen, att allt känns lite mer. Man kan även få pms-symptom man inte haft förut, så ingen idé att leta grav-symptom på med andra ord. Så blir inget test förrän om tidigast en vecka för min del. Hur har det gått för er andra?
    Ja du det verkar spöka lite överallt, inget plus ännu och ingen mens, men idag har ja haft typ mensverk så den kommer väl snart, Pratade med BM idag och om den inte kommer ska ja testa om en vecka igen.. Har aldrig varit med om detta tidigare :S
  • Maadeleine

Jag har gett upp, fatta inte va som hänt med min kropp, inget pkus ingen mens, Massa mensverk idag :S

• Maadeleine
    Jirry skrev 2008-09-01 18:16:02 följande:
    har också mens värk, i bland mer o ibland mindre. På nätterna så kan jag vakna av att det sticker drar i livmodern.Om det är mensen så vill jag att den ska komma nu! Så man kan börja på ny kula.
    Tror inte man ska tänka på det för mycket, klart det gör man ju, men kroppen kan bli förskenad om man stessar för mycket osv, pratade med BM idag och hon tyckte ja skulle vänta en vecka med att testa mej igen, Hon sa att kroppen kanske är stressad eller att man va gravid men det inte syndes ännu..
Svar på tråden Sent plus?