• ssknurse

Vänta hur länge till kallelse för att komma till missfallsutredning?

Någon som vet hur länge man behöver vänta på att bli kallad till missfallsutredning och därefter innan man får svar på varför man får upprepande missfall

• Svar på tråden Vänta hur länge till kallelse för att komma till missfallsutredning?
  • majka79

Denna cykel är jättekonstig för mig. Vet inte om det beror på kontratsundersökningen, eller om det är nu som min kropp äntligen börjar bete sig normalt eller om det är något helt annat.

Jag har nämligen ALLTID bruna flytningar, ibland i 2v, ibland i 7-10 dagar, innan mens, men det har inte gått en enda gång de senaste ca 2 åren utan att det varit så. T.o.m de gångerna jag varit gravid har jag haft bruna flytningar som upphört 2-3 dagar innan BIM. Men den här gången..ingenting. Ska ha mens om 1-2 dagar..men inga symptomer, ingenting. Kan det bero på koksaltet, har de "spolat mig ren"? Har cykeln förändrat sig för er andra i samband med utredningen?

• ssknurse

majka. efter de gjorde vul + koksalt som sprutades in har jag haft bruna flytningar innan mens

Ringde op ang hysterscopin har fått tid i slutet av oktober skönt så man sen kan komma igång igen förhoppningsvis med IVF, har inte fått reda på blodprovsvaren ännu

• majka79

Jag har haft de här bruna flytningarna så länge nu så jag blir ju direkt orolig att något är fel eller börjar hoppas på graviditet. Men nu har mensen kommit så det inget mer att bekymra sig för

• ssknurse

puffar lite i tråden. Hur är det med er tjejer??

• majka79

ja, vi väntar o väntar.....inget händer just nu

• majka79

Nu har jag fått ett svar från läkaren. Jag har förhöjda värden av prolaktin och ska in snarast för att ta om provet en gång till. Nån som vet vad detta betyder? Varför har man det och hur behandlas detta?

• ssknurse

sök på google för att kolla,

• Strix

Hej, har precis hittat hit. Skrapades igår efter mitt andra MA och ska på missfallsutredning om två veckor. Har kollat i tråden för att få lite info från er och det fick jag - tack. Är lite orolig över väntetiderna. Jag fyller 38 om ett halvår och vi har försökt bli föräldrar i två och ett halvt år så tiden rinner verkligen ifrån oss.

Svar på tråden Vänta hur länge till kallelse för att komma till missfallsutredning?