Inlägg från: Anonym (HJÄLP) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HJÄLP)

Hon hade SEX med sin FARBROR *långt*

Min bästa väninna har drogat tidigare i sitt liv när hon va ung ca 15-19 år
    nu har hon sambo och barn.
    hon berättade en mycket HEMSK sak för mig som hon inte berättat för någon annan än sin sambo
    Hon va mycket ledsen när hon berättade detta hon tittade mig nästa inte ens i ögonen för hon skämdes så!

iaf så berättade hon att under tiden hon missbrukade så började hon ungås med hennes farbror (hennes pappas bror)som oxå missbrukade/missbrukar.
    han är betydligt äldre och hon va väl ca 16-17 år då.
    iaf så började han att bjuda henne på amfetamin o allt va trevligt o "sunt" till en början sa hon, men sen började han att sätta på porrfilmer när hon va där.
    Han började leka med sin kuk och ville att hon skulle ta på den, hon berättade att hon sa nej fleeera gånger men han lyssnade inte. han gav henne mer tjack och något annat som man skulle bli "kåt av" iaf så berättade hon att dom hade sex med varandra tillslut Hon hög som ett hög hus.
    sen så berättade hon att hon va dit och de hade sex en till gång då hon inte va lika "påtänd" och hon berättade att hon bara ville krypa ur sin kropp under samlaget.
    ska tillägga att min vän va väldigt dålig psykiskt under tiden hon missbrukde.
    Min väninna berättade för mig vilken ångest och skam hon bär på =(

Men allt detta gör mig så ledsen. min väninna berättade om skammen hon känner och om hennes sambo som är nå grymt äcklad av detta och kallar henne hora när dom blir riktigt osams =(
    vet inte vad jag ska känna el tycka!!!?!?!
    Snälla hjälp mig att få reda ut detta för jag tänker på henne och de hon berättade... nästan konstant efter jag fick höra det!!

• Svar på tråden Hon hade SEX med sin FARBROR *långt*
  • Anonym (HJÄLP)

så du tycker jag ska anmäla min vän?

• Anonym (HJÄLP)

ja visst hon berättade att de är han som drar upp det jämt aldrig hon och då är de för att uttrycka hur äcklig han tycker hon är och vilken hora hon varit! =( de är tragiskt! men han mår juh inte heller bra av detta =(

• Anonym (HJÄLP)

ingen fara de har jag tänkt på. dom har inget internett hemma och hon har aldrig besökt FL

• Anonym (HJÄLP)

Vill bara tacka er som skrivit de underlättar nå ENORMT för mig!

• Anonym (HJÄLP)

Hon är väldigt skeptiskt till kuratorer och psykologer vet inte riktigt hur jag ska få henne att gå dit, hur jag ska lägga upp det?! skulle juh säker vara bra för henne för hon mår inte bra av detta!!

• Anonym (HJÄLP)

Qywez

Dom va inte tillsammans när detta hände, dom träffades knappt som vänner ens när detta hände hon va juh så sjuk i sitt missbruk. Hon berättade för mig att hennes kille är väldigt sur på henne för hon hade tagit med han dit en gång, men de va tydligen månader efter incesten hade ägt rum.

• Anonym (HJÄLP)

mm och de värsta är väl att hon försvarar honnom tycker jag! hon säger att hon säker förtjänar att höra de glåpord han säger till henne pga det hon har gjort

• Anonym (HJÄLP)

Tack!

Svar på tråden Hon hade SEX med sin FARBROR *långt*