• Anonym (HJÄLP)

Hon hade SEX med sin FARBROR *långt*

Min bästa väninna har drogat tidigare i sitt liv när hon va ung ca 15-19 år
    nu har hon sambo och barn.
    hon berättade en mycket HEMSK sak för mig som hon inte berättat för någon annan än sin sambo
    Hon va mycket ledsen när hon berättade detta hon tittade mig nästa inte ens i ögonen för hon skämdes så!

iaf så berättade hon att under tiden hon missbrukade så började hon ungås med hennes farbror (hennes pappas bror)som oxå missbrukade/missbrukar.
    han är betydligt äldre och hon va väl ca 16-17 år då.
    iaf så började han att bjuda henne på amfetamin o allt va trevligt o "sunt" till en början sa hon, men sen började han att sätta på porrfilmer när hon va där.
    Han började leka med sin kuk och ville att hon skulle ta på den, hon berättade att hon sa nej fleeera gånger men han lyssnade inte. han gav henne mer tjack och något annat som man skulle bli "kåt av" iaf så berättade hon att dom hade sex med varandra tillslut Hon hög som ett hög hus.
    sen så berättade hon att hon va dit och de hade sex en till gång då hon inte va lika "påtänd" och hon berättade att hon bara ville krypa ur sin kropp under samlaget.
    ska tillägga att min vän va väldigt dålig psykiskt under tiden hon missbrukde.
    Min väninna berättade för mig vilken ångest och skam hon bär på =(

Men allt detta gör mig så ledsen. min väninna berättade om skammen hon känner och om hennes sambo som är nå grymt äcklad av detta och kallar henne hora när dom blir riktigt osams =(
    vet inte vad jag ska känna el tycka!!!?!?!
    Snälla hjälp mig att få reda ut detta för jag tänker på henne och de hon berättade... nästan konstant efter jag fick höra det!!

• Svar på tråden Hon hade SEX med sin FARBROR *långt*
  • Anonym

Borde göras en anmälan på detta. Det är ju inte lagligt att ha "sex" innom familjen.

• Anonym (HJÄLP)

så du tycker jag ska anmäla min vän?

• Anonym

Har hon pratat med nån kurator/psykolog eller dyl?
    Verkar som att hon kan behöva det.

Å det hon verkligen INTE behöver e en sån jävla sambo som säger sådana saker å får henne att känna sig ännu sämre istället för att hjälpa henne.

Kan du inte följa med henne till en psykolog? Du behöver ju inte följa med in men sitta utanför å vänta som ett moraliskt stöd.
    Vet faktiskt om du kan göra så mycket mer än det och att lyssna och stötta henne.

• Anonym

Nej men farbrorn. Om hon sagt nej, visst var hon hög... men..

• Anonym (V)

För det första bör hennes sambo byta attityd!
    För det andra tycker jag din väninna ska gå och prata med någon. Hon kan inte få det ogjort, men hon kan få hjälp att må bättre över sitt förflutna. Hon var faktiskt i beroendeställning och blev utnyttjad, så det var inte hennes fel det som hände. Det kanske hon måste få hjälp med att förstå, så hon inte behöver känna skam mer.

• Qywez
    Anonym skrev 2008-08-20 23:47:43 följande:
    Har hon pratat med nån kurator/psykolog eller dyl?Verkar som att hon kan behöva det.Å det hon verkligen INTE behöver e en sån jävla sambo som säger sådana saker å får henne att känna sig ännu sämre istället för att hjälpa henne.Kan du inte följa med henne till en psykolog? Du behöver ju inte följa med in men sitta utanför å vänta som ett moraliskt stöd.Vet faktiskt om du kan göra så mycket mer än det och att lyssna och stötta henne.
    Precis mina åsikter .
    Hennes sambo är inte mycket till stöd, då han kallar henne för öknamn och slänger skiten i hennes ansikte, låter INTE som ett sunt förhållande!!
    Hon behöver hjälp av ett proffs, så hon får reda ut skiten, och kan lära sig leva med skamkänslorna utan att känna skam!
  • Anonym (HJÄLP)

ja visst hon berättade att de är han som drar upp det jämt aldrig hon och då är de för att uttrycka hur äcklig han tycker hon är och vilken hora hon varit! =( de är tragiskt! men han mår juh inte heller bra av detta =(

• Anonym

tycker som många andra att det borde göras en anm'lan men att hon själv ska göra det och att du kanske oxå efter att ha hört detta borde prata med en kurator du oxå. men tänk om hon ser att du skrivit detta på en publik sida på nätet? tycker faktiskt att du hänger ut henne lite.

• Anonym (HJÄLP)

ingen fara de har jag tänkt på. dom har inget internett hemma och hon har aldrig besökt FL

• Anonym (HJÄLP)

Vill bara tacka er som skrivit de underlättar nå ENORMT för mig!

Svar på tråden Hon hade SEX med sin FARBROR *långt*