VIHPS VIII
Maskros vafalls 8 kg är det ngt kvar av dig då? Säger som Malu hoppas det beror på motion och inte bekymmer! Kram vännen!
Maskros vafalls 8 kg är det ngt kvar av dig då? Säger som Malu hoppas det beror på motion och inte bekymmer! Kram vännen!
Hej tjejer
Har inte hunnit titta till Er idag!
Härligt att höra om Cah´s och maskros vänskap, det är guld värt om man kan få vänner för livet härinne! Känner att det finns många som skulle kunna kvalificera sig som livslånga vänner men dessvärre har jag förändrat mig själv från sociala utåtriktade caribe till en som mest vill vara hemma med mannen och inte orkar umgås särskilt mkt... tråkigt men sant
Åh med det sagt gissa vad jag skall göra ikväll? Jo mysa med min man har köpt god skagenröra från Melanders och skall göra smarriga toast skagens och sen blir det färska jordgubbar och blåbär till efterrätt
Trevlig Helg allihopa!
Kram Kram
Cah vilken mardrömskväll huvaligen!!! Det var duktigt att orka till 22 tiden!
Tickan det är ju naturligt att känna som du känner, det är ju viktigt att ha ngn att få stöd från och såklart blir du rädd att stå ensam kvar medan hon kan fortsätta med sitt liv! Tycker inte du skall ha dåligt samvete såna tankar kommer till oss alla!
Tittade lite på singelmamma söker man och tänkte på dig maskros när jag såg den ena tjejen som dansade
Har en orolig vecka framför mig med testdag fredag morgon och möte och beslut om min framtid på jobbet torsdag morgon.... jobbigt...... nojjorna är som värst nu, chanserna att vi skulle lyckas den här gången när vi misslyckats så många ggr känns ju inte värst stor men ändå kan man inte låta bli att hoppas att det skulle ha fungerat...
Kram Kram
Ursch vad jobbigt maskros att det svänger så i förhållandet, det är ju jätte jobbigt när ngn man tycker om är distanserad speciellt för en analyserande känslo människa som du (och jag) jag hoppas verkligen att det ordnar upp sig! Betr utebliven mens så är det ju väldigt skumt? Tycker det ju vore konstigt om du börjar känna klimakterie känningar och sen uteblir mensen tvärt? Men man vågar ju knappt tänka att det kan vara ngt annat.... men hoppet finns ju alltid där! KRAM!
Ps maskros jo det är jättepositivt att jag lyckades få långtidsodlade ägg på så få ägg jag är mest rädd för vad som händer när dom kommer in i mig att min kropp med mina autoimmuna sjukdomar inte tillåter en stackars blastocyst att fästa....
Hej pp08
Från början hette tråden VIPS = Vi plussar snart
Sen fanns det en tråd som hette HK tråden = betydde ngt i stil med Härliga Kämpar ??
Hur som haver så hoppade samma deltagare mellan dessa två trådar och vartefter fler och fler lyckades bli gravida så var båda trådarna så tomma att vi slog ihop dom!
Då blev namnet VIHPS!
Trots det är vi inte många kvar här idag.... men vi är väl en 7-8 st kvarvarande kämpar...
Cah - nej vem hade kunnat tro att man skulle höra till dom som inte ens lyckas med IVF?? och därefter vem hade kunnat tro att man inte skulle lyckas efter 3 IVF?? ursch hoppas bara denna mardrömsresa får ett lyckligt slut någongång så att man kan känna att man inte har kämpat i onödan..... kram tebax
Tack proppens tur att en äkta HK:are kan hjälpa upp minnet
Malu det var värst vad du var filosofisk igår hoppas allt är bra med lilla stjärnan och de andra saker ni kämpar med i familjen ordnar sig!
Kram Kram
Hej Lilja
Hur mås det med dig då? Föresten hur går det med GI metoden ni höll på med förut?
Jo här analyseras det eller jag önskar att jag hade ngt att analysera? I helgen så kändes det som jag var gravid, var alldeles uppblåst och öm i magen & onda bröst, men sen till igår så har alla symptom försvunnit och nu känner jag bara oro
Jag är ju inte längre en tjuvtestare heller så jag kan förkorta plågan... test skrämmer livet av mig numera!
Jag undrade just oxå vart sessan håller hus? Hoppas allt är bra!
Kram Kram!
Lilja jag är lika koko, tycker det borde kännas efter alla falsk alarm
Då pratar vi inte mer om GI