VIHPS VIII
Heeeej.
Undrade vart alla tagit vägen
Hur mår alla????
Heeeej.
Undrade vart alla tagit vägen
Hur mår alla????
Hej Xena,Maskis & Lilja.
Hoppas provet går bra Xena! Kul å se dig.
Maskis det är säkert inget allvarligt men bra ändå att kolla upp!
Å ja barnlösheten är defenitivt straff nog.
Det går bra med MK, ska ha en visning med bara smink den 2/9. Har beställt hem deras nya mineral smink,WOW säjer jag bara
Såå kul. Lilja detta sminket skulle du gilla
Förresten hur ser läget ut för dig Lilja? När är det dax för ny op? För visst skulle du operera dig igen?
Jaja när vi träffas ska jag ta med mig lite så du får kolla
Är dyra grejjer du köper eller? Vad ligger de i pris?
Ska de göra om samma op igen eller vad ska de göra?
Kommer du vara sjukskriven lika länge då?
Jaha men det var ju skönt att det inte blir någon större apparat denna gång
Ok men du får väl göra en beställning av Mac när jag åker till San Diego då
Hurra, hurra å grattis till Caribe! Jag önskar av hela mitt hjärta att du blir tvillingmamma
Är glad för att Xena räknar ner månaderna
Härligt Lilja att op gick fint!! Nu hoppas jag på att vi båda kör igång med IVF i höst!
Maskis jag tror på er. Ge inte upp!
Ma Lu va mysigt med kattens accepterande Önskar att resten ska bli bra oxå!
Hej Maskis å Caribe.
Jag har oxå funderat mycket den här sommaren. Hade faktiskt fundering på att strunta i vårt sista IVF pga av hur jag mår innan under och efter. Visste inte om jag tyckte det var värt det? Men efter att ha pratat med F om hur jag kände bestämde vi oss för att faktiskt använda oss av denna sista IVF. Om jag får många ägg som landar i frysen å det inte skulle bli en graviditet av färskägget vet jag inte om jag kommer använda upp eskimåerna. Det är en fråga jag får ta ställning till om det inträffar.
Sakta, sakta går vi framåt i vårt förhållande. Jag har börjat förstå att F inte förstår att han agerar konstigt å därför är helt frågande till min ilska/ ledsamhet. Det jag nu ska försöka mig på är att förklara varför jag reagerar som jag gör och ibland helt enkelt bara släppa det å tänka: han vet inte bättre
Fick healing av en på jobbet för 2 veckor sedan som hjälpt mig mkt , rensde mkt och fick mig att komma till insikt om vissa saker!
Livet är här å nu och förhoppningsvis många år framöver. Vad innehållet i mitt liv blir är upp till mig i mångt å mycket å det ska jag försöka att tänka på!
Så med detta djupa pladdrande är min slutgiltiga fråga.
Ska vi försöka få till en helg date i Stockholm i November???
KRAM
Jag blev medlem i januari -06 så jag kommer lite efter dig
Jisses vad tiden går!! Trodde inte det var så längesedan jag trillade in här
Hej mina kära vänner. Ska se om jag har lite tid över på jobbet idag för att hänga här.
Hoppas helgen varit bra för alla!
Kram
Ojoj vilken maximal otur Caribe!
Hej Lilja.
Här är det sådär. Har urinvägsinfektion, har börjat spraya å är sååååå trött på F.
Så här är inte så glada tillrop just nu.....
Caribe varmt välkommen i klubben!!!
När du ändå är igång kan du spana in lite i min framtid å berätta??
Hm tar det lite kort:
Vår äldsta hund har nu pensionerats från tävlandet å vår valp är ju fortfarande för liten för att kunna tävla/träna. Så F har fullständig panik över att vara borta från tävlingsplanen i minst 2 år (som det kommer ta innan valpen kan tävla). Han vill därför skaffa en tredje hund på ca 1,5-2 år, suck. Jag tyckte att det kunde vara bra med ett uppehåll för att kunna fokusera på annat ett tag. Han tittar då på mig å säjer: Som vad då??????
Eh, oss å vår barnplanering, huset......Han kommer ju fortfarande ha träning med sin träningsgrupp 2 ggr veckan + alla seminarier å kurser som han håller på helger å kvällar. Han tränar karate 2 kvällar i veckan oxå. Fy faaan jag är så trött på allt. Vi är verkligen inte på samma planhalva å spelar. Tror att vi har helt olika syn på framtiden! Hur i helvete ska han hinna med mig å ett barn???
Sorry, behövde få ut det