VIHPS VIII
Hej på er goa tjejer!
Kikar in efter Caribe men det verkar som om långtidsodlingen ahr gjort susen och vår bästa Caribe just nu har blivit ruvare
Hoppas hoppas!
Hej på er goa tjejer!
Kikar in efter Caribe men det verkar som om långtidsodlingen ahr gjort susen och vår bästa Caribe just nu har blivit ruvare
Hoppas hoppas!
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ INFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har saknat dig gumman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har inte heller gett upp hoppet om dig!!!!!!!!!!!!! NEVER!!!!!!
Hej på er alla söta tjejer!
Är här inne och läser titt som tätt men vågar inte alltid skriva något...Just på grund av det som ni har diskuterat här inne tidigare. Vet ju själv hur jag tänkte och kände när vi var barnlängtande! Jag förstår er och vill inte trampa på någons tår! Tro mig jag känner mig inte ovälkommen, försöker bara visa lite hänsyn!
KRAMAR på er gummor!!! Tänker på er ofta och hejjar på er alla!!!!
Det är inte sant.... Det är så fruktansvärt orättvist!!!!!!!!!
EN stor kram och all världens kärlek och värme til dig Caribe och din man!!!!!!!!!!!!!!!
Caribe: Du ska bara ta tempen en gång om dagen och då samma tid varje dag. När tempen stiger 0,3-0,5 grader så hade man äl dagen innan stegring alt samma dag som stegring (kommer inte riktigt ihåg)...därför är det bra att man tempar två månader åtminstone så man ser mönstret. Är man gravid kommer tempen att ligga högt och ev stiga lite till vid tiden för BIM. KOmmer hat-krösa så sjunker tempen dagen innan...
Nu kan jag inte hålla mig längre..Är ju här inne och läser titt som tätt för att se hur det går för alla fina tjejer.
Maskros: Respekterar fullt ut att du är vuxen och gör dina egna val men det du håller på med är i mina ögon kvalificerad tortyr! Jag tror att du bara förlänger din sorgeperiod genom att fortsätta träffa R som om inget hänt. Du kommer garanterat inte vara öppen för någon annan man så länge du inte har bearbetat R och det gör du ju inte när han finns kvar i ditt liv. Om du ska kunna vara vän med R så måste du bryta med honom definitivt för att sedan prova att ta upp kontakten när du har kommit över honom. Komer göra jätteont att bryta men den smärtan kommer gå över fortare än den långdragna separationen du genomför just nu. Ponera att han träffar en tjej nästa vecka, då måste du ju i alla fall bryta. Är det då inte skönare för självkänslan och självförtroendet att ha brytit innan! DU ÄR VÄRD ATT MÅ BRA!!!!!!!!!!!!!
KRAMAR
God morgon på er!
Maskros: Vet så väl hur det är när hjärta och hjärna inte samarbetar..men jag mådde mycket bättre snabbare (mådde skit först...)när jag lät hjärnan bestämma. Träffa honom på dansen (tycker inte du ska sluta med dina intressen för hans skull..)men bjud inte hem honom på midag, ät inte hemma hos honom, sov inte över hos varandra etc..Det är sådant som tär! Jag tycker inte alls att han verkar så hyvens när han håller dig kvar som någon KK/middagssällskap...Ni kan träffas och äta mat ihop den dagen ingen av er har känslor för den andra. Innan dess är det alldeles för jobbigt för dig!
Hoppas jag inte låtit för "brutal", vill mest ingjuta mod i de starka fina tjejer som tex Maskros och som i mitt tycke många gånger undervärderar sig själva alldeles för mycket och står upp för sig själva alldeles för lite!
KRam på er tjejer/ Dagens rödstrumpa
Maskros: Dagens sista rödstrumpe tips sedan ska jag lägga ner, jag lovar:
- Klart han tycker om dig, du är en kanonfin tjej men vill inte du ha en man som uppskattar/åtrår dig lika mycket som du honom?
- Hade han verkligen velat satsa så hade han inte tvekat (den bistra verkligheten..) och vill du ha en kyckling till man som om några veckor säger: "Ja okej då jag tar väl dig då"...?
Hur läckert är det..?
- Vill han vara din vän så förstår han varför du behöver bryta och återkomma när det känns bra för dig. EN riktig vän förstår sådant!
- Att det blir avstånd er emellan kanske får hans velande gnista att flamma upp, man saknar sällan kon förrens båset är tomt..(hänvisar dock lite till punkt två ang kyckling-män...)
Självklart gör det mer ont när du inte träffar honom än när ni ses men det är just det jag menar...Smärtan kommer bara dras ut när ni drar ut på avskedet och jag tror att du kommer må bättre snabbare om du står upp för dig själv!
Har själv varit i ett sådant förhållande där killen inte ville ha ett förhållande men ville fortsätta att ses och jag mådde så bra den dagen jag insåg att jag tillät någon att behandla mig som något man kan ta fram när det passar och att jag inte tillät mig själv att träffa andra killar. Det gjorde helvetiskt ont i början men det går över och då mår man kanon igen!