VIHPS VIII
Tack för alla grattis jag fått som nygift!!
Hoppas allt är bra med er alla!
Kram Cah
Tack för alla grattis jag fått som nygift!!
Hoppas allt är bra med er alla!
Kram Cah
Om ni har träff vill jag vara med! Kul Caribe att IVF gått bra såhär långt! Grattis Lilja till operationen!
Jag kan 25 oktober!
Jag såg Maskros i augusti då hon var på mitt och A:s bröllop och hon var smal och vältränad kan jag lova. Hon var hos mig i april en helg och hon var smal då men nu var hon ännu smalare!
För er som inte vet så mailar jag och Maskros tio gånger om dagen så därför skriver jag aldrig ngt till henne här....vi har redan avhandlat det mesta på telefon eller mail varje dag nämligen!
Det är kul att fått en nära vän via FL.
Jag blev medlem i maj 2005. Jam var den första jag stötte på och snart blev det FISK oxå.
Kul att de två är mammor nu!
Caribe: Jag känner igen mig i dig. Jag har slutat umgås med många kompisar för att jag inte ORKAR. De får barn och då orkar jag inte vara med. Maskros och jag har så lika erfarenhet av barnlösheten så därför betyder det så mkt att höras på telefon och mail. Man förstår precis vad man menar när man berättar saker kring familjelivet.
Igår var jag på en kräftskiva, A var inte med för han hade annat för sig. På kräftskivan var en tjej som nu visade sig vara i 20 veckan. Jag hade ingen aning om att hon är gravid. Har träffat henne några gånger i våras och sen i början på sommaren och sen nu igen och vilken överraskning. Naturligtvis hamnade jag mittemot henne på kvällen och bredvid mig satt en annan småbarnsmamma och inte drack något. Så jag tror även den tjejen är gravid. Jag kom aldrig iform igår kväll utan åkte hem vid tio och var så låg. Det är så tufft att se alla bli gravdia till höger och vänster, få barn nummer ett och sen två och kvar står jag helt ogravid.
A träffade på en gemensam kompis till oss i fredags. Jag frågade A nyss hur det var med kompisen. Jo, bra. Han och hans fru väntar sitt tredje barn. Sen hade de skojat om att hans fru är en riktig frögurka. Han behöver bara ta i henne så blir hon gravid.
Jag sa inget till A men tänkte att här har jag oskyddad sex i massor med år, insimineras med kanonspermier och gör IVF och inget händer. Varför är det så orättvist?
A vet inget om mina fertilitetsproblem. Jag har sagt att jag har oregelbunden mens och att jag har kollat upp mig och att de inte hittar några fel. Jag har inte velat dra in honom i det som jag och mannen gick igenom.
Ja det är inte lätt allt vi går igenom. Tur att man inte visste när man började försöka få barn för en sisär en miljard år sedan vad man skulle gå igenom.
Kram till dig Caribe! Och Maskros såklart oxå
Tänker på dig Caribe!!
Caribe: Har inga ord........kan bara säga kram och kram och kram till dig från mig!
Hej alla!
kikar in bara och ser hur helgen har varit för er.
Blir det någon träff i höst?
Lycka till Caribe på mötet!