ÄD i sverige
Undrar en sak om ni kanske vet bättre?
Om man har fått donation & har tex 5 små "knyten" i frysen, om man misslyckas alla gånger, vad händer sen, kan man få donation igen?
Undrar en sak om ni kanske vet bättre?
Om man har fått donation & har tex 5 små "knyten" i frysen, om man misslyckas alla gånger, vad händer sen, kan man få donation igen?
Grattis till SKUGGAN.
Jag har testdag på onsdag.
Känns det på något sätt?
Själv går jag och analyserar alla känningar jag har & gämför med förra gången och jag inte tyckte att det kändes något alls då.
Man vill inte gå och lura sig själv.
Men man hoppas ju så.
Har en vänn som sa att hon viste direkt när hon var gravid.
Lycka till alla ni andra också.
Någon som testat possitivt men ändå blöder?
Ja jag har testat possitivt tis & ons men jag blöder fortfarande, inte som min vanliga mens för då kommer det mycket.
Har fått lämna blodprov i dag, så på måndag får jag veta om jag ska komma på ultrajud.
Många tankar som yr.
Jag hoppas att det går vägen.
Läkaren har inte sagt något om det till mig.
Ska på koll i nästa vecka, hade tur och fick det ombokat till en tidigare dag, så på tisdag gäller det. Dom är bekymrade över livskraften på graviditeten,blodprovet visade en låg halt av grav.hormon, så det ska bli intreant att höra vad dom säger.
Blöder fortfarande, eller det känns inte som riktigt blod men något kommer det iaf. Magen ömmar & min äggstock ömmar också, så det känns som en evig väntan, jag vill bara veta vad som sker. Är allt fortfarande ok så är det bara att stå ut med värken.