• miss maple

ÄD i sverige

Ja personalen där är helt underbara. Dom var ett otroligt stöd under våra behandlingar, när det inte gick bra.

Skugga: Spännande. När blir det FET?

Kramar till er andra

• miss maple
    Safira skrev 2008-09-23 23:13:46 följande:
    Undrar en sak om ni kanske vet bättre?Om man har fått donation & har tex 5 små "knyten" i frysen, om man misslyckas alla gånger, vad händer sen, kan man få donation igen?
    Inom landstinget (iaf här i stockholm) får man två färsk-försök. Så har du gjort ett färskförsök och sen använt frysisarna och det inte gått vägen har du ett färskförsök kvar.
  • miss maple

Grattis skugga blir så glad för er skull.

• miss maple
    skugga1 skrev 2008-09-29 15:53:02 följande:
    Hejsan allaTack för lyckönskningarna hoppas jag kan återgälda dem snart.....Den här ruvningen tyckte jag inte det kändes så mycket ,det drog lite i nedre delen av magen bara.Det som var mest annorlunda är att jag inte kan dricka kaffe ,det smakar jätteilla.Men det är knappt jag tror det är sant, börjar må lite illa och det känns bra.Man blir ju hellt knäpp av det här.Stora kramar tiil alla
    Grattis till illamåendet skugga. Bara njuut

Jag nästan njöt (iaf i början) av illamåendet som det iof inte var så mycket av, springa på toa jag vet inte hur många gånger per dag och så småningom vattenansamlingen i kroppen.
    Sen kom foglossningen, fötterna såg ut som grisfötter som gjorde nåt fruktansvärt ont men samtidigt som jag gnällde lite så var jag på nåt knäppt sätt glad. Det var ju en bekräftelse på att jag verkligen var gravid.
    Apropå att bli knäpp alltså
  • miss maple
    cuteswegirl skrev 2008-09-29 23:30:11 följande:
    Miss maple; tavkar för infon! ska genast kolla upp allt....
    Så lite så.
Svar på tråden ÄD i sverige