• Emmylou

ÄD i sverige

Hej Skugga!
    Jag hänger gärna med här!
    Vi ska göra vår första ÄD på KS Huddinge till hösten/ vintern. Ska göra testcykel snart, börjar med Progynon om sisådär 1 vecka. Efter det får vi närmare besked om när beh. kan bli aktuell. +höst låter bra! Må så gott.
    E

• Emmylou

Hej Ammi1970!

Den sköterska vi haft kontakt med är Kristina. Verkar jättetrevlig! Läkaren vi träffade på nybesöket hette Camilla.S.

Härligt att läsa att dom är underbara, då stämmer mitt första intryck Vi har gjort IVF där för ca 2 år sedan och då fick vi inte samma positiva intryck. Sedan verkar det så positivt, alla där som jobbar med ÄD verkar ha inställningen att alla får barn i slutänden. Även om det inte är så, så går man in i det med hopp- vilket är skönt att ha efter år i IVF- cirkus som gick åt skogen (förmodligen pga skruttig äggreserv).

Jag önskar dig massor av Lycka Till med 5:e försöket. Håller tummarna! Har ni haft egen donator? Vi har inte det så vi har harvat i kön ett par år. Ha det gott!

Kram- Emmylou

• Emmylou

Hej på Er!

Skugga- Åh, va spännande med FET. Håller alla tummar och tår!!!!
    Miss Maple- Hoppas allt är bra!
    Jag gör testcykel just nu. Mådde ganska blä första dagarna av Progynon. Biverkningar har en tendens att lockas till mig, lättmanipulerad av substanser som jag är... Huvudvärk hade jag mest jämt. Men nu känns det bra, ingen huvudvärk på hela dagen!

Kram till Er. Lycka Till Skugga!! E

• Emmylou

Hej Skugga
    Har inget svar på din fråga tyvärr.. Men hoppas att nån annan har det och passar på att önska Trevlig Helg! Kram- E

• Emmylou

Hej Lillaliten & Välkommen!
    Är du oxå inne i ÄD-världen? Kram tebax
    -E

• Emmylou

Hej alla tappra kämpare!
    Vi har fått donator Känns underbart. ET blir i slutet av oktober. Sköt om er och hoppas ni får en härlig helg! Kram- E

• Emmylou

Tack Skugga
    Håller tummarna för ett stort, fett plus den 27:e! Hoppas verkigen att det äntligen händer. Sköt om dig- E

• Emmylou

Hej Skugga!
    Har ju grattat förut men GRATTIS igen
    Läste om VUL 16:e. Vad spännande! Tänk att se den där efterlängtade lilla pricken! Hoppas allting går jättebra.
    Sköt om dig. Kram- E

Svar på tråden ÄD i sverige