• Quiz

Höst/Vinter-pappor

Tänkte skapa en tråd för oss som ska ha smått i höst och vinter.

Här kan vi dela tankar och ideér samt följas åt.

Nån som vill vara med?

13/10 - Quiz

• Svar på tråden Höst/Vinter-pappor
  • Storkisse

Jo.. Det hade inte varit fel att gå på ett UL till snart..

• Danjelsan

Har 2,5 vecka kvar till utsat datum. Usch det suger så mycket att gå och vänta. Ungen är ju "färdigbakad" men jag gissar att hon kommer gå över minst en vecka. bara en känsla jag har! ;)

• Quiz
    Danjelsan skrev 2008-09-24 14:25:02 följande:
    Har 2,5 vecka kvar till utsat datum. Usch det suger så mycket att gå och vänta. Ungen är ju "färdigbakad" men jag gissar att hon kommer gå över minst en vecka. bara en känsla jag har! ;)
    Hehe, vet precis vad du menar.. Vill bara ha ut honom! Fruktar oxå att min sambo kommer gå över.. men vem vet.. han kan ju komma när som helst..
  • Danjelsan

Nu är det 2 veckor exakt kvar till utsatt datum. Det är tur att man jobbar så man slipper gå hemma och stampa. Tycker dock synd om min älskling som har migrän där hemma.

• Elvirassuperpappa

Jag har fått två barn de senaste 11 månaderna båda på hösten, en dotter och en son, men hösten är vacker så är även mina barn ;)

• Quiz

Sambon var hos BM igår. Tydligen är det en jättebebis där inne. Ska på tillväxt-UL idag för att kolla hur det ser ut. Eventuellt blir det kejsarsnitt.

• Quiz
    Elvirassuperpappa skrev 2008-09-28 20:58:28 följande:
    Jag har fått två barn de senaste 11 månaderna båda på hösten, en dotter och en son, men hösten är vacker så är även mina barn ;)
     2 barn på 11 månader!!! Ni har verkligen legat i
  • Danjelsan

1 vecka kvar nu. Börjar närma sig. Tjejen känner av lite tätare sammandragningar och det börjar trycka lite neråt nu. Har sagt att jag tror bäbisen kommer den 13 okt (då skulle min farfar blivit 86 år) Får väl se om det stämmer!

• Quiz
    Danjelsan skrev 2008-10-03 15:34:47 följande:
    1 vecka kvar nu. Börjar närma sig. Tjejen känner av lite tätare sammandragningar och det börjar trycka lite neråt nu. Har sagt att jag tror bäbisen kommer den 13 okt (då skulle min farfar blivit 86 år) Får väl se om det stämmer!
    Har samma fenomen hemma hos oss. Började i måndags.
  • Danjelsan
    Quiz skrev 2008-10-03 15:53:48 följande:
    Har samma fenomen hemma hos oss. Började i måndags.
    Ja då får vi se vem som hinner först. Jag hoppas nästan att hon går över några dagar för då passar det bra med lite ledighet eftersom jag blir av med två helgers arbete. VIlket innebär att jag kommer vara ledig varje helg enda till december.
Svar på tråden Höst/Vinter-pappor