-
Svar på #2vi skall ha barn 11 okt är det sagt. Var på första föräldragruppen igår och det var helt ok! Ser verkligen fram emot att bli pappa. Det är dags att bli "vuxen" på riktigt nu! ;)
-
Svar på #4Jasså...man tar en återträff då? Kan ju va intressant. Vi verkar iaf vara en bra grupp och många i samma åldrar. Känns bra!
-
Har 2,5 vecka kvar till utsat datum. Usch det suger så mycket att gå och vänta. Ungen är ju "färdigbakad" men jag gissar att hon kommer gå över minst en vecka. bara en känsla jag har! ;)
-
Nu är det 2 veckor exakt kvar till utsatt datum. Det är tur att man jobbar så man slipper gå hemma och stampa. Tycker dock synd om min älskling som har migrän där hemma.
-
1 vecka kvar nu. Börjar närma sig. Tjejen känner av lite tätare sammandragningar och det börjar trycka lite neråt nu. Har sagt att jag tror bäbisen kommer den 13 okt (då skulle min farfar blivit 86 år) Får väl se om det stämmer!
-
Ja då får vi se vem som hinner först. Jag hoppas nästan att hon går över några dagar för då passar det bra med lite ledighet eftersom jag blir av med två helgers arbete. VIlket innebär att jag kommer vara ledig varje helg enda till december.Quiz skrev 2008-10-03 15:53:48 följande:Har samma fenomen hemma hos oss. Började i måndags.
-
Nej det är klart att jag vill bebisen skall komma ut så snart som möjligt. Vi längtar ju väldigt mycket! men om det nu är så att vi kommer gå över så gör det inget om vi går över med 4-5 dagar. Om du förstår! Det är ju bara för att jag vill vara hemma så mycket som möjligt i början!.Quiz skrev 2008-10-06 12:33:02 följande:hehe, verkar som att det har börjat sätta igång hemma hos oss. Sambon vaknade med mega-värkar i natt, men de hade avtagit i morse. Så vi får se vad som händer. Hos oss är det ingen som vill att hon ska gå över, eftersom att bebisen (enligt UL i torsdags) redan väger 4200g..
oj 4200..en stadig bit! Vi har sista ,planerade besöket hos barnavården, i morgon och jag hoppas kunna vara med,jobbar tyvärr egentligen! -
jag jobbar lite mer oregelbundna tider och var tredje helg typ. Men jag gissar på den 13 okt! Hoppas!
-
Verkar som att det är jag som står på tur här näst. Vi känner ingenting ännu och jag gissar att vi kommer gå över minst en vecka. Men så känner vi nog bara för att hon har gått med denna mage ett tag nu. Känns overkligt att den kommer försvinna! :)
-
2 dagar över nu! Men vi gissar att det börjar hända saker. Sammandragningarna är starkare nu.
-
den 14:e oktober kl 17:32 föddes våran lille kille. Han var en liten tunnis på 2885 gr och 50 cm lång. Idag äter han oavbrutet och tjockar på sig!
-
Ja det var verkligen skillnad. Otroligt egentligen! men nu efter snart tre veckor är han uppe i drygt 3500 gr. Känns stabilt!Quiz skrev 2008-10-24 20:59:20 följande:Grattis Danjelsan. Några grams skillnad mellan våra