• jag24

flera som känner likdant va inet rädd från förlossning första barnet ,men nu vill jag nästan inte tänka på det.

oh vad jobbigt ,när jag väntade min son var jag inte rädd ,inte det minsta ,men nu när jag tänker tillbacka på min förlossning då bli jag livrädd ,jag får panik ,hur ska det gå ,det gör så ont är det lättre med barn nu 2 ?
    flera mammaor som känner likdant?

• Svar på tråden flera som känner likdant va inet rädd från förlossning första barnet ,men nu vill jag nästan inte tänka på det.
  • jag24

maribel jag hade samma som dig så därför jag är rädd jag bröt också svanskotan jag har ont tills idag efter 3 år .

• jag24

jag ska träffa henne nästa vecka jag har mardrömmer varje natt om förlossning ,går inte oh hur ska det gå denna gång !

• jag24

min son blir 3 år september den 30 och den andra kommer 2 i 2 efter jul skönt man slipper det .

• jag24

miralda din förlossning behöver inte vara så jobigt som vårat ,min syster typ hon fick sina barn utan bedövning och allting var kannon men inte mig hon fick inte ensen bristning dagen på va hon utskriven,så alla är olika .

• jag24

kramis jag känner också som dig jag har ont i svanskotan tills idag och min son han bli 3 år nästa månad undrar hur lång tid kommer det att ta nästa gång ? men jag tror kroppen sköter det själv .

Svar på tråden flera som känner likdant va inet rädd från förlossning första barnet ,men nu vill jag nästan inte tänka på det.