Inlägg från: SunnyBunny |Visa alla inlägg
  • SunnyBunny

Gravid och gå ut på krogen?

Jag va ute ett par gånger i början av min graviditet, så länge det inte syntes. Älskar och dansa!!! Men sen sista gången vi va ute och dansa va det nån som knuffa mig i magen trängseln så jag vart livrädd och gick inte ut mer, va väl då i vecka 23 eller nåt..

• SunnyBunny

Oj, här va det tvärtom;) Jag hade några killar som aldrig gav upp hoppet att de skulle få mig, fast jag har pojkvän. men den dan de såg att jag va gravid sprang de åt andra hållet..hihi. Jag va försäg nöjd, vart av med dem;)
    Annars håller jag med dig om allt, bara för man är gravid ska man inte sluta leva!!!

Bellsam skrev 2008-08-06 13:08:03 följande:
    Något som jag måste säga som jag tycker är jobbigt när man går på krogen och det syns att man är gravid är att det är massor av killar som börjar stöta på en, konstigt nog! Har fått fler ragg som gravid än tidigare. Är helt sjukt faktiskt.Sen kanske du ska ha lite koll på armbågar och det, men oftast så tycker andra människor att det är bara är roligt att du befinner dig på krogen och är riktigt glada, baksidan där är att ALLA vill känna på din mage. Men har du inget problem med det så gå ut tycker jag!
  • SunnyBunny

Det blir ju inte mer vanligt för man är orolig. Jag va inte det innan. Men det beror väl vart man går. Där jag va så va det smockfullt med folk på dansgolvet, och som alla vet så har onyktra människor lite svårt med motoriken;)Ne, man är ingen porslinsdocka, men jag va kanske överbeskyddande över min bebis magen..inte vet jag. Men som sagt, ut och dansa och ha kul så länge man tycker det är roligt:) Sen blir det ju massa mys hemma med sin lilla nyfödda, då lockar inte krogen längre:)

Speedway skrev 2008-08-06 13:59:36 följande:
    Har aldrig vart med om att nån amrbågar i magen när man är gravid, är det vanligt eftersom man är orolig eller??? Ut och härja och dansa, man är ingen porslinsdocka för man är gravid!
Svar på tråden Gravid och gå ut på krogen?